Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 231 ggr
Elica
0

en teknisk fråga

Hej, hur får ni en tom rad mellan paragraferna?

Jag har försökt ett och annat (Här tillex. två tomma rad efter frågetecken), men allt kommer tillsammans när jag publicerar inlägget.

Tackar i förväg.

Marketta

lolaisdenied
0

menar du att man ska hålla in pilen uppåt(vet inte vad det heter, den under caps lock) och tryck enter.

så här, så det blev ett mellanrum?

chikan
0

shift+enter

sådär!

Elica
0

Auts jag provar. nämligen på em MAC.

Elica
0

Det förärgliga är att det ser annorlunda före jag publicerar.

Elica
0

tack för svaret. men får det inte och fungera. Sorry!

Leffe
0

Ska fråga på Värdsajten tar ifokus-teamet finns. Du har alltså en Mac?

Elica
0

Tack för besväret LeffeD! Jo, jag har en intell-Mac, och försökte nästan alla möjliga kombinationer där ovan. Men allt går i en. här var alt+enter, här contr+alt+enter, här äppel+enter (visar ingenting nu heller:)

Leffe
0

Svar från Johan på Värdsajten

Safari klarar inte av HTML-editorn vi använder. Det bästa är att hon kör Firefox på Mac istället.

chikan
0

Jag kör mac! Tror när jag tänker efter att det funkar att bara trycka på enter två gånger för mig. Jag kör Camino (istf safari eller firefox alltså)

AnneAlva
0

Jo Leffe, jag undrar över en sak nu också eftersom det kom upp lite tekniska grejer. Jag har en PC och jag använder webläsaren Mozilla Firefox, problemet är att när jag skriver mail eller inlägg kan jag enbart använda smiley-knappen och ingen av de andra funktionerna. Jag har provat att köra i Internet Explorer och då funkar det, men det är lite besvärligt, för jag använder aldrig den webläsaren annars så om jag ska använda någon funktion måste jag logga ut, byta webläsare, logga in och skriva. Blir lätt att man bara struntar i funktionerna för att man inte orkar trassla… Finns det något sätt att öka kompabiliteten på forumet till fler webläsare? Kanske en fråga för Johan på Värdsajten. Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Elica
0

Tack Leffe. Det var skönt att höra att felet faktiskt var tekniskt - och inte mig! :-)

Nu är jag på Firefox och försökte två enter.

Och nu Alt+enter. Spännande och se hur det funkar.

Elica
0

Problemet löst!

Nu är det bara en enter.

Det roliga är, att Safari fungerar nog på(i? sorry, jag är finskspråkig:) min sida hur bra som hällst. 

Men sen, om jag orkar alltid öppna Firefox är en annan fråga.

Tackar i alla fall att ni löste problemet.

Marketta

Leffe
0

#10 Anne.S

Svar från Johan

Jag kör Firefox på PC hela tiden. Allt fungerar toppenbra. Det är dock lite förvirrande att man inte får någon markör innan man börjat skriva, men det är tyvärr inget vi kan styra över.

Men det är bara att skriva på så fungerar det.