God Morgon Juldagen
Hoppas att ni alla mår bra och är nöjda med er jul.
Här är det lite klent och ont i ögonen men det är ju inte så ovanligt.Ha en bra dag och passa på att njut nu.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon. Hade en bra julafton. Det lyste rikitigt om barnbarnen.
Idag snöar det igen.
Ha en bra dag.
hade en bra julafton också.Idag ska Nova få blodkroppar igen.Tror det gjorde lite nytta sist för hon var glad igår och faktiskt lite livlig,har ej sett henne så på länge.

#2 Skönt att behandlingen ger resultat.Krama om henne från oss.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon!
Här är det äntligen lite lugnare även om Atti löper som en tok och skriker så det skallrar i hjärnan! Jag hade hoppats på att para henne nu men Zingo har inte fattat galoppen ännu så hon (och jag) får stå ut med detta 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Tänk om min hona också kunde börja så!!!!Nu är ju ändå snart julen slut så hon skulle inte störa julefriden för oss heller.men hon kanske kommer igång här i januari när det blir ljusare ute.
God dag..
eller något liknande.TS Du har ont i ögonen och det beklagar jag.Själv har jag ont mellan ögonen för att Tomten var så tuff mot mig och skulle bjuda på godis..

God fortsättning på julen.
#2 lycka till
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag har sovit bort hela juldagen, men hade en trevlig julafton
Sköt om er

Fick straffet för mitt misstag att vara uppe hela dagen igår. Har varit liggandes nästan hela dagen idag stället.
Men jag hade så jätteroligt igår så det väger upp.
Fick god mat och massor med presenter från svärfar fast jag sade att jag inte ville ha något. Han är så snäll.
Gubben fyllde 27år igår och fick pengar till sitt "däck och bränslekonto" för Oldsen
Lär ju behövas. Men den ska bli miljöbil nästa år(etanol).
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
hade en trevlig jul och fick bara saker jag behövde, toppen!
tex en köksmaskin/mixer nu kommer det bakas och lagas mat :D
Sen en del pengar så jag kan åka till ikea i sthlm och shoppa loss på min önskelista.
Ska handlas nya datamöbler till mig och min sambo då jag tar mitt pick och pack och flyttar in :D
Har ju haft en del saker att göra i västerås, då var det dumt att flytta över alla mina saker, Men nu blir det ändring börjar distans plugga i feb. :D