Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 545 ggr
Eine
0

God morgon 24/12 2010

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Julafton. Sköt om er och luta er tillbaka i soffan och titta på Kalle Anka och hans vänner i eftermiddag.Nu ska jag gå till sängs,ska snart upp igen.God Jul!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

noir
0

God Jul!
Idag ska jag packa ihop oss alla och åka till Västerås och fira jul
Hoppas på en bra jul :)

MonicaLagerquist
0

God Jul på er

Nu ska jag straxt sätta fart.Tömma katternas toalådor och röja av det sista innan jag kan byta om till lite finare juligare kläder än mina lagom skitga jeans. Ha en bra dag och stressa inte för mycket.Jul blir det alltid ändå.

Stolt ägare till tre La permer

noir
0

#2 "Jul blir det alltid ändå" riktigt bra sagt, ska säga de till min über stressade mor idag :)

Leffe
0

Jag ska över till min äldsta syster och hennes barn och fira jul i eftermiddag. Funderade ett tag på att göra en julkryssning, men kom fram till att det här alternativet är mycket lugnare.

God jul på er och sköt om er

lockar
0

God jul. Idag ska vi till min äldsta dotter och hennes familj och fira jul.

Ha en bra jul.

MonicaLagerquist
0

Så där nu är det städat och en mjuk peparkaka står och gräddar sig i ugnen.Ett bra och enkelt sett att få det att dofta jul i huset.Om en stund kommer min far och med sig har han två av ungarna.Hanna följer med far in till stan när vi fikat och öppnat den första omgången julklappar.Sen ska Urban fara in till uppsala och hämta  andra omgången gäster medans jag gör klart julbordet.Full fart hela dagen.

Stolt ägare till tre La permer

Mona22
0

Min gubbe är en riktig julklapp. han fyller år idag.

Tomten har levererat julklapparna till svärfars gran Tungan ute
Blir Kalle idag och god mat. Sedan en liten åktur i Oldsen för att leverera presenter till svärmor och gubbens mormor och morfar.

Om ni måste ge er ut så kör försiktigt, det är halt idag.

Avots
0

God Julaftonsförmiddag!

Lax i ugnen och allt klart för gästerna som snart anländer. Klappanra inslagna, nu är detdags för en liten lässtund innan allt brakar loss.

Ha en trevlig Julafton!

Xenomorphs
0

God Jul på er alla

Vi gick upp klockan 6 i morse och knatade iväg till stallet. I år var vi 53 ekipage på julkadriljen. Fullt hus alltså.

Ta hand om er och era nära och kära.

-- Eternity is a very long time --

Ahradia
0

God Jul på er alla!

Nu är man påväg till svärfar för att fira jul där. Hoppas man hinner fram tills Trolltyg i tomteskogen börjar vid 13 hihi ;).

Imorgon bitti bär det av till Åre!

Ta hand om er därute!

Witches don't get mad, they get even.