Dan före dan den 23 december
Godmorgon på er ! ja jag är uppe med tuppen idag.jag ska ju vara barnvakt idag till mina barn barn då lillasyster nova ska till sjukhuset och få vita blodkroppar.Det är Lovisa 10 år och Fanny 8 år.Har lite julpyssel att ta fram så vi får väl göra det så mysigt vi kan idag.Brasan i öppna spisen har brunnit en timme nu och det behövs nu.det är riktigt bistert,gubben har precis åkt till sitt jobb och jag är ej avundsjuk,han jobbar utomhus inom bygg och markanläggningar.ha en bra dag alla vänner och stressa inte ihjäl er,det ska ej jag göra.

God Morgon
Idag ska jag försöka att få det mesta gjort inför morgondagens julbord.Men först ska jag fota kattungarna som blivit hela två veckor.
TS-Tänker på er.KRAM.
Stolt ägare till tre La permer
Idag är det jobb som vanligt till klockan 17, men imorgon är det att stiga upp klockan 6…..iväg till stallet och pyssla och pynta hästarna inför julkadriljen som börjar klockan 8. Vi brukar bli drygt 40 ekipage så det är tur att vi kan slå ihop alla tre manegerna till en enda jättemanege (60*60 meter).
Ha en fin dag alla
-- Eternity is a very long time --
Ni som tar bilen för att åka bort och fira jul. Kör försiktigt. Det är bättre att komma fram senare än att inte komma fram alls
#0 Hoppas allt går bra
Sköt om er
Va roligt med nya kattfoton då ska jag titta,ja de är redan 2 veckor,va fort dagarna går.
Jag är ensam över jul
men så är det vartannart år..
Idag har kattungarna som blir sex veckor på söndag övertagit mitt vardagsrum. Den cremevita killen är så snygg.. Jag får hjärtsnörp när jag ser honom och den blå killen är inte fel han heller.. Tuffast i kullen är tjejen.. Hon är en liten docka men kaxig som få.. jag älskar de alla.. Nu börjar det hända saker.. Lek och bus, skjuta rygg och studsa i sidled.. Villken glädje att ha dessa små..
Kort kommer på juldagen:)
#5 ååh hoppas du inte siter helt ensam under julen…
Julen är inte tillför att trycka i sig julmat och öppna julklappar i massor, den är till för att umgås med de man trivs med :)
Önska jag kunde leva som jag precis skrev men så är det nästan…
pga att folk runt mig stressar runt som yra höns och börjar planera nästan jul under julafton och under hela året ändrar sig och tycker och tänker och blir besvikan på varandra så känner jag mig lätt stressad och orolig. Inte så kul att stå mitt emellan två parter som vill styra och sen baktalar till mig… Vet inte vad i "jag vill inte höra på det här" dom inte förstår :)
Men ska försöka ha en mysig jul ändå… oftast löser det sig när det väll kommer till kritan och man firar och umgås :)
Jag firar med mina bästa vänner och det är mina kissar.
Låter jobbigt det du skriver och jag kan känna igen det. Masshysteri för en dag som är egentligen är som alla andra. Vet inte vad folk vill uppnå riktigt med Julen. För mig är det en tid för tanke och önskan. Inte att få och som du skrev, trycka i sig julmat(som jag inte gillar ändå)
önskar dig en god jul och njut av stilla ro och dina fyrfota vänner.
kram
#7 Jaa när jag väl kommer hem igen, blir det julmys påriktigt!
Jag, sambon och zaffie :)