Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 255 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-03-21

God morgon. Verkar kallt ute. Och trött är man dessutom. Kaffet väntar. Sköt er

EvaG
0

God morgon på er. En och en halv veckas dagarbete kvar sedan börjar nattarbetet igen. Det är faktiskt skönare på natten. Ha en bra dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
0

Det är kallt ute. Har precis varit ute med hunden. Lillflickan vrålförkyld igen. Så nu blir vi hemma idag också. Vilket innebär att man kan sitta vid iFokus hela dagen i princip. Ha!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
0

#1. Jag gillade också att jobba natt när jag var yngre. Framför allt den varma och ljusa årstiden

Lullan1
0

God morgon!

Kallt och ruggigt ute, ingen sommar i sikte!

Ha en bra dag!

cherish
0

Gomorron allihop! Solen skiner och gnistrar i snön, -12 ute *brrr* men så strålande vackert att det inte går att vara sur …. :)

Ikväll börjar packningen inför Umeå-utställningen och nerverna börjar göra sig påminda. Katterna borstas och ska få klorna klippta och öronen kontrollerade igen. Phoebe och Dreamy är i himmelriket för alla kattvippor har kommit fram … :)

Lillflickan sa på väg till dagis att "sommaren kommer" och pekade på asfalten som töade fram igår (efter ca 50 cm snöfall i måndags) …. beror som på hur man ser på saken, eller hur?? Idag är det vårdagjämning så jag håller med henne - NU kommer VÅREN!!!

Ha det gott!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Eine
0

God morgon vänner.

#5 Din dotter har så rätt, sommaren kommer!I dag är det vårdagjämning.Lycka till på utställningen.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

emiya
0

Godkväll på er! Ni är alla så morgontidiga! Har nog gått in i en andra tonår för jag skulle kunna sova långt fram på förmiddagen om jag tillät mig! :)

Ja, idag blåste det Småland ute - snålt! Men solen har skinit hela dagen. Jag och mitt onda ben tog i alla fall en liten promenad. Sen har jag suttit vid datorn och skrivit verksamhetsberättelser och protokoll - det är den tiden nu!

Längtar till påsk, då kommer min dotter och mina barnbarn och hälsar på! (De bor i England)Glad

Och visst är det VÅÅR!

Leffe
0
La_Joz
0

Ja, god natt och sov gott allihopa! Nu ligger Mistie mellan mig och datorn och sover på min arm. Dags att nana!

Inlägget är låst för nya kommentarer