God Morgon fredag 17/12
God Morgon
Börjat dagen med att hosta rejält.Hade ju hoppats på att få vara lite friskare idag än igår men så blev det tydligen inte.Hur som haver.Smörgåstårtan ska göras klar och Morgans paket ska slås in och ikväll ska vi in till Enköping och fira honom.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon!
Idag är det jobb. Jag mår inte så värst bra idag men jag ska nog orka med ett julefika på eftermiddagen och sedan knäck-kok med några kompisar i kväll!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
har börjat morgonen med att hjälpa mannen att skotta fram bilen och sedan hela utfarten från gemensamma parkeringen… bilen körde fast.. så det var riktig kroppsarbete i morse.. sedan var det bara att ta och skotta fram och baksida av radhuset… var man skall lägga all snö är ju en fråga… baksidan ser ut som en alp-kedja….
det ska tydligen komma upp till 10dm (1 meter!) snö generellt över sverige… whop whop.. det blir till att gå tillbaka till häst och släde!!!

Vi är friska här hemma och jag har tvättstugan dagen lång.
Julia fyller 9 månader idag! Kom att tänka på dedär glädjerusen man får när man ser sitt nyfödda barn…många säger att de går över men jag blir dagligen så glad att se min flicka att jag börjar skratta och nästan gråta av glädje. Hon är bäst, min lilla Julia! 
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#0 och 1 Krya på er.
#2 Var försiktig med rygg.
#3 Den känslan går aldrig över.
Ja snö är det, men nu är snart denna vecka slut och sedan väntar Los Angeles på mej.
Ta det lugnt i halka och snö och stressa inte.
God morgon.
#3 Söta Julia,jag förstår att du svämmar över av lyckokänslor när du ser på din underbara dotter
.Och vet du,det tar aldrig slut! Man älskar dem för alltid,och får ha kvar denna obeskrivligt sköna känsla
!Mina barn är vuxna nu och jag drabbas varje gång jag ser dem
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#4 #5 Underbart att höra! Barn berikar livet på ett vis som inget annat kan göra!
Med Vänliga hälsningar
#6 Just så är det.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
min yngsta är 20 år och hon är min älsklingstös,jag har två fliclor och en pojke till jag tycker lika mycket om dem alla,men när jag skulle föda mitt fjärde barn var det tyvärr döfött,men året efter föddes min flicka Frida så söt så fin och välskapt,och hon är lika söt idag och jag älskar henne så mycket.

#8 Fyra barn är inte illa. Skulle också kunna tänka mig tre till! Det var ju jobbigt med kolik och så i början men efter det så har ju allt bara varit superkul!
Med Vänliga hälsningar

Nu har vi varit och ätit smörgåstårta och firat sonen som fyller 25 imorgon.
# 9
Jag har fem barn och det är väldigt trevligt.Visst var det en jobbig period när de var små men samtidigt en härlig tid.Jag har två flickor födda 83 sen tre killar födda 85 87 och 89.
Stolt ägare till tre La permer

#10 Det var tätt också!
Jag som tycker min mamma är cool som tampades med mig och Twiggie som nyfödda med kolik och samtidigt skötte om vår sorasyster som var 1,5 då.
Med Vänliga hälsningar