Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1113 ggr
Salmissra
0

God morgon 16e December!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

godmorgon kära vänner!

Här har snön åter fallit och jag bara myser och inser att jag snart inte behöver oroa mig för färden till jobbet då jag efter jul kommer ha gångavstånd! 3 pass kvar att jobba och sen lång julledighet TILLSAMMANS med min sambo för ovanlighetens skull…..

Ha en bra dag och ta det försiktigt i snön!

Ahradia
0

#0 Vad skönt det låter :)

Själv sitter jag och käkar frukost på McDonalds… Inte bra men bättre än inget.

Nu är det bara lite över en vecka innan man drar till Åre en vecka! Ska bli spännande, aldrig varit där :)

Ta hand om er därute!

Witches don't get mad, they get even.

Xenomorphs
0

I Göteborg är det ca 10 cm tjock blankis i hela stan så jag tror att jag mest liknade en påtänd Baryshnikov på väg till jobbet. Promenaden som vanligtvis tar ca 12 minuter tog idag 30 minuter och jag tackar så mycket att det finns lyktstolpar och gamla järnstaket att hålla sig i lite här och där…

-- Eternity is a very long time --

Ulricah
0

God morgon Glad

Jag ska också ge mig ut i detta göteborgsväder, snö och is under, spöregn på det och sen säger de att det ska frysa igen i kväll, akutmottagningarna kommer få det körigt …

Nu ska jag iväg till årets sista lektion sen har jag tagit mig igenom min första studietermin på vägen till mitt nya liv Skrattande

nakenkatt
0

God morgon vänner!dax att återgå till arbetet fter några dagars sjukledighet,inte alls bra men det är snart ledig helg så det får gå.Här hos oss snöar det för fullt så nog blir det en vit jul.Ska väl virka färdigt lite projekt idag ocksåhar gjort delfiner och nyckelpigor som behöver en sista styling,för att förhoppningsvis hitta några spekulanter.Har även virkat ett gäng lussekatter.Ska efter jul göra iordning ett rum för detta ändamåldå mina fyrbenta har svårt att låta bli mina alster och dess tillbehör.

noir
0

Njuter idag!
All studie stress är borta för ett tag! så skönt!
Lämnnar in papper i dag och sen är det bara att vänta på om man kom in och sen kan man börja "stressa" igen Flört

ta hand om er där ute så ni inte bryter era ben och armar

Mona22
0

Ska snart åka till min syster men innan dess till banken och fixa en postväxel till bilen. Ser så mycket fram emot lördagSkrattande. får hem blåa skönheten då(bilen). Sedan på kvällen kommer kompisar över och vi ska äta gott. Bordsgrill och fritös står redoFlört. mums!!

Eine
0

God förmiddag alla människor!Här är det lätt snöyra!Har precis bestämt mig för att ta en taxi till Julfesten i kvällCool.Bussarna får vara för mig i dag.

TS Ja,vitsen med att bo tillsammans som ett par är ju för att man just vill vara tillsammans.Njut på!Skrattande

#1 Allt är bättre än ingetGlad!

#2-3 Ta det väldigt försiktigt med andra ord.Jag avskyr halka.Och kär…..r i min ålder faller så illa om vi fallerGråter.

#4 Så duktig och kreativ du är,klart du ska ha ett eget hobbyrum!

#5 Det finns positiv stress som känns bra.Hoppas det är den du åsyftarFlörtför din egen skull.

#6 Fantastiskt! Du kanske sätter in en bild på den blå skönheten?Och bordsgrill har jag också,bara inte vågat använda den…än..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Trollhassel
0

Mår betydligt bättre idag och dricker nu den första koppen te på 2 dygn.

Idag blir det innedag för mig. Snöstorm ute.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

nakenkatt
0

va häftigt med en amerikanare.jag gillar också stora bilar ligger väl kvar sedan ungdomsåren ha ha jo min dotter har en chryshler Winsor från 1956 den är riktigt riktigt grön och urläcker.Min dotter pernilla och hennes man är riktiga fans av rockabilly.Är med i Askersunds klubb.Åker alltid på bilträffar,där västerås förstås är deras grej varje år.Hade ett riktigt raggarbröllop där i somras.Har faktiskt lovat henne döpa en rexkull efter bilar någon gång här framöver.Min lilla tjej fick ju döpa min sista kull efter sina idoler ,hårdrocksband.Så nu är det snart dax för lite rockbillyungar.Smaken är som baken som tur är.Tänk vad mysigt du ska ha i sommar när du glider fram på gatan med den där bilen.Jag skulle vilja åka med!!!!!!!!

noir
0

#7 jovisst stressen som varit har varit dålig stress! mått hemskt av den men den kommande stress är inte så negativ. lite stress får en att få lite extra fart. Dessutom känns det cool lungt, jag kan ändra min studie takt helt själv om det skulle bli negativ-stress. Men nu ska jag njuta resterande dagar till början av januari… toppen! :D

Mona22
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7 javisst kan jag visa en bild.

#9 har alltid älskat amerikanare och har nu i flera år åkt med svärfars El Camino-68 på träffar men nu tyckte vi det var dags för en egen bilSkrattande
Det fanns verkligen fina bilar på den tiden. Nu ser alla likadana ut Tungan ute
Ser fram emot sommaren. finns plats till dig medFlört

Våran blåa skönhet.

nakenkatt
0

Bilen är jätteläcker mona,det gör ni rätt i som köper den,man ska ha en hobby.

Mona22
0

#12 tackar så mycketGlad.

synd bara att man har flera dyra hobbyn. Både bil, flyg och katter.ObestämdMen man lever bara en gång.

Eine
0

#11 Så läcker…Tungan ute

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
0

#14 tackar tackar. Glad