God morgon 14 dec
Nu ska jag iväg för blodprovstagningar. Har fått elrullstolen och åkte i små uppförsbackar igår och var ner till Sundbybergs centrum på övningskörning. Tänk att ta mig dit utan att behöva åka bil. En härlig känsla.
Sköt om er
TS - Det är skönt att kunna ta sig fram för egen maskin. Det är frihet det. Jag vet inte hur snöröjningen är där du bor men här i Göteborg är den bedrövlig. Det är både snöhögar och stora isvallar som ställer till det, både för gående och rullande.
Ha en fin dag
-- Eternity is a very long time --

God Morgon.
Idag ska jag gå igenom tre stora flyttlådor med tyg som jag fick av en vän i lördags.Väldigt spännande ska det bli.
Stolt ägare till tre La permer
Det glädjer mig att du Leffe äntligen har fått din elrullstol.Och att du nu får större frihet och kan komma ut,det är varje människas rättighet.Hoppas du blir nöjd med den.

Igår kväll fick min dotter Hanna klartecken på att hon och ytterligare en handikapryttare får åka till Aten i sommar och tävla.Det blir ett stort äventyr för henne.
Stolt ägare till tre La permer

#0 Vad skönt att övningskörningen gick bra Leffe! Och tack för berömet, Poker är en stolt liten herre nu ;)
Jag vaknade precis, däckade igår klockan 10 och sov tills nu.. Känner mig liiite bättre idag men inte bra. Feber, ont i halsen och en snuva av denna värld fick jag med mig från Birka.. haha..
Ha en bra dag!
Kul,vilken upplevelse det måste bli för Hanna.
Idag händer det inte mycket…. passa på att bada zaffie, Hon blev inte glad!
Men det behövdes, hon kan bli flottig? Nån som känner igen de hos sina rexar?
Hon var inte flottig när hon kom till oss i oktober men med tiden blev hon flottig, pälsen är jätte fin och så men som sagt flottig.
Nu när hon är nybadad är pälsen bara underbar, mjuk och gosig och hon är inte flottig.
Såg på en kort-dokumentär på animal planet om att cornishar behöver bada pga fetsvans? kan det vara det hon har? för det börjar vid svansroten och klättar upp på ryggen tillslut :O
F.d ägaren sa att hon bada henne minst ca 4-5 gånger per år…

#0 Så härligt. Äntligen.
#4 Spännande. Det blir nog lite av ett äventyr för er alla även om det blir mest för henne.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.