God morgon tredje advent
Skulle påhöva röjja här med. det är bara slapp-städat… hm
Upptäkte en diarée i kattlådan idag. Är inte så road. Finns lite olika teorier dock….
Hon får lyxa till det med mjaumjukmat på helgerna, hon blir hel tossig och lycklig av det.
men hon har bara fått det där paté, gelé maten när vi testa efter torrfoderbyte om hon kunde äta det. (hon spydde ju av ett torrfoder förut) allt har gått jätte bra och så när vi skulle handla var det rea op tetror så vi köpte en av varje med kött i.
lamm och nån nöt gick toppen och denna helg var det anka i sås.
kan det vara såsen? när jag testa med en whiskas i sås som jag fick av en kompis ibörjan när vi hade henne på prov, då la hon också en diarée….
Annars får alla ha en mysig tredje advent! verkar bli fint väder här i e-tuna. mysigt!
här är det genomförkylt och som kronan på verket har vi julbord med jobbet kl 15 det är så bra det kan bli,känner febern stiger i kroppen.Ska bestämma mig om några timmar hur jag gör har käkat alvedon hela helgen,men fick höra jay Smith sjunga vinnarlåten det övervägde.det var så maffigt att få sitta precis ovanför honom när han sjöng globen är vacker.
Goddag! En liten bonusbild på 4 av mina 8 ungar, här 9,5 veckor gamla.Nyvaccinerade,och har hämtat sig efter gårdagens upplevelser.Fast jag tror bilresan var värst,och så ömheten från vaccineringen som uppstod efter några timmar.Det blev mycket vila för dem i går kväll
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#3 Vilka sötingar.
Igår målade jag klart i mitt sovrum. Köpte nya sängar den 26:e de skulle komma inom 1-2 veckor. Men de har inte kommit. så jag var idag och frågade vad som har hänt. Deras SMS-tjänst har inte fungerat. får mina sängar på tisdag. Det var 63% rabatt på sängarna. Ska bli skönt att sova i ordentliga sängar.
Vilket härligt vinterväder det är idag. Ingen mer snö nu, tack.
Ha en bra tredje advent.

#3 Sötnosar! Älskar den röda!
Vi har varit ute i pulkabacken en stund men det blev inte länge. Nu ska vi bara vila upp oss efter gårdagens besök på akuten med Julia. Det har blivit några vändor dit men nu är "felet" hittat och vi hoppas att vi ska slippa åka dit igen.
Ha en skön söndag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
krama lilla Julia.

#6 Tack!
Med Vänliga hälsningar

#8 Wohoo söta!! 
Med Vänliga hälsningar
#8 sötchock

God eftermiddag!
Har äntligen haft en ledig dag, det känns som om det var veckor sedan sist. Men konstigt nog så blir det då alltid så mycket att fixa med i hemmet……. men nu skall jag lägga mig på sängen ett tag och läsa trädgårdstidningen och drömma om våren…..
Söta kattungar… blir lite sugen…. men skall ju inte ha någon här på ett tag, för nu råder det harmoni mellan mina 4 katter och den vill jag ju inte störa….
Ha en skön söndagskväll!

Nu vet jag att hotbrevet jag fick är kattrelaterat.Det har kommit ett till en annan uppfödare .Vi känner inte varandra men hon hade skrivit i en tråd at hon fått ett brev i fredags då ringde jag upp henne och våra brev ser exakt likadana ut.
Stolt ägare till tre La permer
#12 Gud vad hemskt!
föder ni upp samma ras?
Kanske kan finna en lösning om ni går igenom folk ni haft kontakt med. Som ni antagligen inte velat sälja en kisse till…
Hoppas det löser sig för er båda!

Nej vi föder inte upp samma ras.Jag tror att det hänger ihop med vårt kattsurfande.Någon som inte delar våra åsikter.
Stolt ägare till tre La permer

igår var vi och tittade på en "ny" bil. vi blev helt kära, så nu är den våran. En oldsmobile Cutlass-71. Fin sommarbil.
Idag var jag med på en biltävling. kvalade in till finalen men sedan gick det dåligt. Tappade i en sväng och så var det kört. *pip*
. Jaja, hade jätteskoj idag 
Imorgon blir det flyga av.
Funderar starkt på att lägga mig, kommer få skit för att jag hållt igång hela helgen. Kommer troligen få ligga hela dagen imorgon men det var det faktiskt värt
Bilden är på våran nya bil.Det är valfritt att kolla
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Det där är annat än min lilla Kia det
. Grattis till en jättefin bil!
-- Eternity is a very long time --

#16 tackar tackar
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus