Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 789 ggr
EmyJ
0

Gafsan - dag 60.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en dagsfärsk bild på magen, den ser dock mindre ut på bild än i verkligheten. Nu är det inte långt kvar Cool

www.kickemcattery.se

Anki-Egerbrandt
0

ÅÅÅååååå va spännande!!! Ska bli riktigt kul att följa dessa bebisar! Skrattande

EmyJ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det ska bli jätte spännande att se vad dom har bakat ihop Tungan ute Här är en bild till..hon står lite snett så magen ser lite ojämn ut..

www.kickemcattery.se

nakenkatt
0

Ja det ska bli spännande.Min tjej har ej behagat löpt än,jag väntar och väntar.Ska bli kul att följa dina ungar Emy.Du får lova och berätta så fort dom kommer,jag är så nyfiken.

nakenkatt
0

det är du Anki som har fött upp den vackra kasper,om jag förstått saken rätt.Han är en mycket vacker pojk och ska ha ett supertemperament säger mina klubb kamrater i nerikes kattklubb.Ska bli kul att se honom live.

Anki-Egerbrandt
0

#4 Ja det stämmer, tack ska du ha! Skrattande Jag är jätte stolt över honom, han är en kanonkatt på alla sätt och vis! Och supertrevlig!

Kul att han har ett gott rykte på klubben också! Glad

MonicaLagerquist
0

Lycka till.Nu är de snart här.

Stolt ägare till tre La permer

EmyJ
0

#3 Jag lovar att komma med rapport och bilder Glad Inatt är det nog lugnt iaf…hon är lite "mammig" men jag tror ändå inte att det är "the real deal" än!

#6 Ja men visst är det konstigt vad tiden går långsamt på slutet Skrattande

www.kickemcattery.se

nakenkatt
0

Ja du det gör den verkligen,jag minns för ett år sedan då min meliss väntade sin första kull,dagarna har aldrig gått saktare.men nu är de snart här dina små bebisar och ofelia och jag är jättenyfikna så klart,för vi hoppas ju att få halvsyskon till dem här framöver.Vi här i kumla tänker på er och håller tummarna att allt ska gå bra.och det kommer det att göra!!!

LykkeLii
0

Längtan gör oftast så det känns långsammare och önskar dig all lycka att det går bra och friska bebisar!

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se

EmyJ
0

Över natten har mjölkbaren fyllts på ordentligt så vem vet vad damen planerar Cool

www.kickemcattery.se

nakenkatt
0

Nu rör det sig nog bara om timmar……..

EmyJ
0

Jag ska jobba ett kort pass ikväll 17-21 (undersköterska) så undertiden får sambon vakta och min mamma som bor över gården är redo att springa hit Glad Men vem vet, hon kanske kniper.

www.kickemcattery.se