Torsdag 9/12
Fina små raringar! Grattis! :D
Witches don't get mad, they get even.

Grattis till duon!

Tack.
Tyvärr så sprack mitt påtänkta namntema och just nu är det helt tomt i skallen.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon!
Grattis TS till bebisarna!
Idag blir det jobb men imorrn är det bannemej FREDAG!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#0 Grattis till bebisarna! Är de vita eller maskade? Jag måste försöka åka neråt i landet framöver så jag får träffa en la perm live, de är ju sååå läcker!!
Idag är Minë-kullen 5månader och tänder börjar på att bytas. Kan bara säga så här, "oj va tiden går!"..
Men annars är det uppsats om flickor med ADHD, måste bli klar med den nu fast jag har 1½månad kvar, vill få lite lugnare mellan jul och nyår.

God morgon
grattis till kattungarna
Idag blir det lugn dag.
Ha en bra dag på er

Vet ej om de är vita eller maskade.Det är bara att vänta och se.Än så länge syns ingen färg på öronkanterna.
En av varje kön ser det ut att vara.
#8 Visst var de 4?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#8 Nej då såg du npg dubbelt.Två vitingar är det.
haha
Grattis i vilket fall!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
grattis Monica!
här har vi haft nöjet att ha vinterkräksjukan på besök.. båda grabarna kräktes i takt igårkväll så idag och imorgon får de stanna hemma från dagis…
Kan ju säga att det är jobbit när barn blir sjuka.. de hinner liksominte till toaletten….
nåja.. yngsta sover och verkar ha feber och den äldsta han äter nudlar och säger nu är jag frisk så du behöver inte ha med hinken överallt där jag går … :)
Ja det kom jag ihåg hur det var när jag hade fyra barn hemma och mag sjukan slog till det var ej lustigt alls,det tar ju så på krafterna för föräldrarna också.Men nu hinner ju barnen bli friska till jul i alla fall,så du kan träffa folk,man brukar ej vara så populär med magsjuka i huset precis.
Grattis till bebisarna Monica!! :)
Grattis till kattungarna.
Här är det ledigt från arbetet. I kväll blir det stekt fisk och ett glas vitt vin….eller två.

Grattis till småpermarna Monica!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Tack