Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 1442 ggr
AmazingNature
0

BIRKA 11 och 12/12.

Tänkte att vi kunde lika gärna starta en egen tråd för denna utställning istället för att ta Elviras Flört

Så vilka kommer ?

Vi planerar komma med Batly (CRX n 33, gr 7, kl 10) som i så fall kommer att göra debutt som kastrat och kanske också med Zoé (CRX f 03, gr 4, kl 4)

MonicaLagerquist
0

Jag funderar på att ta med mig Tom grupp 7 klass 12 och ev Colina.

Stolt ägare till tre La permer

AmazingNature
0

Ja mer gr 7 till folket … så länge de inte är i kl 10 Tungan ute

och vill verkligen pussa på Tom Cool

LinusCRX
0

Jag har anmält min kastrat Flört grp 2 som går i kl 6

Salmissra
0

Jag tror jag ska åka upp med min nye lille pojk :) Herregud, jag har inte koll på vilken grupp han tillhör.. N 03 är han ju iaf och klass 12.

(Mycket roligare domare än på ÄK som är i göteborg samma helg)

LinusCRX
0

#4 Då blir det gr 2 ;o)

Salmissra
0

Jag gissade på det men man vill ju inte ha fel TystSkrattande

Så då kommer jag med min pojk i grupp 2 klass 12 :D

AmazingNature
0

BIRKA och ÄK är inte samma helg ;-)

AmazingNature
0

#3 men fy fy fy , har du inget bättre för dig !!! FörvånadTungan uteFlört

A-M.H
0

Skrattande..kommer med två svarta killar..en Diva och en Martin..klass 2 och klass 4 ..båda då i gr 1 förstås…har inte räknat men snart är det dags att bli SUPREME för divan..men kanske inte riktigt än på Birka…eller..ObestämdCoolFlört..och är det så så bör hans uppfödare dyka upp ..eller hur ???!!Tungan ute

Spotless
0

Jag räknar med att komma, vet inte vilka som ska med men Zäta förmodligen… liten kille i grupp 2, klass 11 alltså. Skrattande

AnnaS
0

#9 Jodå, jag kommer Skrattande Men Divan är i klass 4 och Martin i klass 6Flört Jag vet inte riktigt vad jag ska ta med mig, antingen något mönstrat eller något solitt rött Flört

Eine
0

Kommer kanske till denna eller någon annan.Med en vuxen fertil hanne,eller två…Kanske nåt mer också,vi får se.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LinusCRX
0

#8 Har bara att välja på kastrat, kastrat eller kastrat. Så det blev en kastrat ;o)

Salmissra
0

Guud vilken dålig koll jag har.. hahahaha… Men Birka har ändå roligare dommarfördelning än ÄK! Eller steph? ;) haha!

AnnaS
0

….och så ett litet tillägg till mitt eget inlägg #11 Flört Divan har två CAPS och behöver nio till och jag har inte riktigt koll, men det blir väl eventuellt nummer sju och åtta på BIRKA om allt går som det ska?

AmazingNature
0

#15 men Divan bestämmer kanske sig för att ta sin titel på 9 cert ju Cool

Josephine
0

Jaaa! Visst har vi bra CRX domare ;-)

Kul att så många kommer, mer sånt! Välkomna!

AmazingNature
0

Men fy att ni inte har något bättre för er än att komma till BIRKA och ställa ut kastrater!!! Tungan ute

LinusCRX
0

#17 Finns det platser kvar?

Funderar på om jag skulle slänga in en kastrat till ;o)

Eine
0

..jag vet en snygg creme-vit som skulle platsa …

LinusCRX
0

Korkade jag inser att anmälningstiden inte har startat än, så då finns det ju plats. Får sätta på mig dumstruten :-/

AnnaS
0
#16 kanske Divan kanske, men inte matte tror jag Flört
#19 anmälningstiden börjar ju först 13 september Flört
Fick fetstil av någon anledning?Obestämd
Spotless
0

#21 Skrattande dumstruten känner jag igen, men den brukar sitta på mitt huvud!

AmazingNature
0

hahaha jag blev lite nervös här!

AmazingNature
0

Men oj vad jag ber om ursäkt! Det är väl andå jag som inte har koll ! Jag skrev helt fel datum ju, BIRKA är väl den 11-12 december…

Skäms

A-M.H
0

SkrattandeOskyldigTungan uteObestämdFlört..Monica..dumstruten sitter på här också….ja Divans ägare är riktigt senil ibland..jag är helt på det klara med klass 4 o 6..ha ha ha..fick väl tankefel..har ALDRIG hänt förut..Flört..Divan skulle kunna bestämma själv..men nu är det ju jag som är överkuckon..fast man inte alltid kan tro det..så det blir i sedvanlig ordning..han har två CAPS nu..men räknar med 2 i Borlänge..två i ÅBO..ett i Uppsala..så det rasslar ju på liksom..ja o två på Birka då….9-2-2-1-2=..så sen är det barta 2 cert kvar…FörvånadFlörtCool

Har lite ångest snart har jag ingen svart kille att ställa utGråter..och skriver väl fram klasserna i ren frustration..nåväl..

Väl mött på Birka ..Glad

LinusCRX
0

Då var anmälningarna skrivna och betalning på bevakning ;o)

Det blir kl 6:an båda dagarna och så får kl 2:an hänga med på lördagen :-)

Salmissra
0

Woho!

Nu är jag anmäld, hotellbokad och tågbokad :D

Hur jag, alldeles själv, ska kunna hitta från centralen till infracity och sen ta mig båda dagarna från infracity till utställningen är ett mysterium…

Någon mer som ska bo där eller åker vägen förbi på morgonen som kan tänka sig att plocka upp lilla mig?

Skrattande

AmazingNature
0

men från hotellet till hallen och tillbaka till hotellet är det redan ordnat ju .

Sedan är det nog bättre att ta sig med pendeltåg till Uppland Väsby från centralen  (tack Anna ) och därifrån till hotellet

Salmissra
0

Ja… Det var det ju inte när jag skrev detta! :D hihi!

Tur att jag har två vuxna världsvana kvinnor som kan ta hand om mig när jag är ute på vift… lol…. Ska vi mötas upp vid centralen då steph? ;)

AnnaS
0

Vuxen och världsvan? Njaäe FlörtTungan ute Men i norra Stockholm hittar jag och bilen har hittills aldrig gjort mig besviken Flört

MonicaLagerquist
0

Nu är Tom anmäld till lördagen .Sista dagen i klass 12.

MonicaLagerquist
0

Någon som kan ändra kan väl ändra datumet i rubriken utställningen är den 11 och 12/12.

Eine
0
#33.. är gjortSkrattande

MonicaLagerquist
0

#34 Tack.Det kändes så förvirrande att det stod fel datum.

AmazingNature
0

ja och vems fel är det då ….. hmm….Tungan uteSkäms

Josephine
0

Det rasar in anmälningar i ganska snabb takt så om ni funderar på att anmäla är det dags att gå till beslut. Börjar bli en ganska bra grupp CRX också men är ju alltid kul oim det blir fler! Sist var det Britterna som var störst på korthårssidan, kan vi inte slå det denna gång! :)

AmazingNature
0

Zoé .. icke Zoé… Zoé.. icke Zoé…

kan det inte bli fullt så att jag inte ha beslutångest mer Tungan ute

Salmissra
0

Zoé ska med! Jag måste ju få träffa henne! Var i varberg 2009 sist.. ;)

Jag har förövrigt passat på i samband med att jag skickade in anmälan att önska domare Skrattande

Första gången jag gör det, men jag önskade alla domare utom en så jag hoppas att det blir bra i slutändan!

Salmissra
0

Nu är det snart Birka :)

Vilka kommer nudå?

MonicaLagerquist
0

Kul att BIRKA har lagt upp antal katter.Det är 4 stycken grupp 8 katter på lördagen.

Spotless
0

Efter en hel del velande så blev det Zenit som fick följa med, men vi kommer bara på söndagen. 3 CRX i grupp 8 på söndagen! Glad

LinusCRX
0

Kul att man kan se antal katter. 1 katt i grupp 6 på lördag… undrar just vem det kan vara.  ;o)

Har ännu inte bestämt om jag kommer en eller två eller över huvud taget… Dagsformen får bestämma…

MonicaLagerquist
0

#43 Hoppas att du orkar komma.

Spotless
0

#43 hoppas du piggar på dig så att du orkar!

Salmissra
0

Ja, visst är det spännande med 6 st grupp 2or! Jag vet vilka 4 utav dem är, de andra två är garanterat jättefina klass 12or Skrattande Tungan ute

MyTwiggs
0

Jag och min kära partner kommer och åskådar. Pingu från Pingvinkullen kommer att delta på söndagen, så det blir söndag för oss också Kyss (skönt att inte ställa ut själv även om jag gärna hade ställt Atti-Pie)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Salmissra
0

#47 Wihooo! Ska bli så kul att se dig igen :D

MyTwiggs
0

# 47 Detsamma!!!!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com