Måndag 6/12
Måndag morgon.
Colina tycker att det är toppenskoj att sova ihop med mig och Colina.Fast minus det där med att sova.Har det inte kommit några kattungar till inatt så kommer då inte hon att får sova ihop med mig och Colina det är då ett som är säkert.
Stolt ägare till tre La permer
hoppas ungarna tittat ut nu.Själv har jag jobbat hela helgen och ska också göra det ikväll,har kört åtta dagar på raken nu det känns att man inte är 20 år precis.Har varit svår med vikarier och folk är sjuka.Imorgon är jag ledig och ska med Pernilla till sjukhuset och ta nya prover på Nova,hoppas nu de är bra och hon får följa med oss hem igen.vore inte kul att ha henne på sjukhuset i jul,lilla gumman.

Oj vad du jobbar.Ta inte ut dig helt bara.
Hoppas att det går bra imorgon på sjukhuset.
puuh letar julklapptips på nätet och i olika webbshoppar… vad köper man till sin bror och sen till hans sambo…hm…
Annars väntar jag på att de kommer nån och kollar element, balkongdörr oxh sen fönstret som läker in kall luft… har ca 17 grader i sovrummet…. inte roligt :(
God middag.Har igen glömt att skriva här det första jag gör..
Det blir bara tvätt i dag,inget annat
.
TS lycka till, de kommer idag..
#3 be om en önskelista!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#4 ja önske list verkar det som att det blir… student så att göra nå större mys paket funkar inte, pengarna räcker inte till de :/ så vi får väll se… ska nog be om önskelista
#5 Egengjorda klappar, billigt och personligt 
Jag tänkte sy en brödkorg och baka bröd till svägerskan tex.
#5 det är (om)tanken som räknas.Man kan baka gott och ge bort också.Behöver nog inte vara så väldigt märkvärdigt om det är till vuxna
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Idag är en bra dag. Har bara lite ont idag och jag är överlycklig för det 
Vi har dessutom bestämt oss att inte låna till ett hus utan en bil. Har hittat en jättefin gammal amerikanare som vi är hemsk sugna på.
ska kika på den nästa vecka.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Sitter i bilen påväg hem med Picasso nu. Han har inte kräkt sedan vi lämnade in honom. Tarm och allt funkar som det ska. Han fick behandling för magkatarr då de inte hittade något på några prover för virus/infektioner. Hans utslag beror troligtvis på kontrastvätskan han fick. De följer upp i slutet av veckan. Kan också tillägga att veterinärerna här inte alls hörde några blåsljud på hjärtat. Han låter jättebra. Så nu ska vi nog alla sova en vecka.
Kram till alla från oss.
Witches don't get mad, they get even.

En katt som är stressad och lite uttorkad kan ha blåsljud.
Hoppas att han är frisk nu.
Pust vad jobbigt du har #9 Hoppas allt blir bra.
Avundsjuk på dig #10 så kul att vänta bebisar och allra mest hemma hos sig själv.
Sitter i Wien just framkommen efter en äventyrlig resa som började med utrymmning av Arlanda Express..
Har just köpt julklappar till gubben (ska var minimalistiskt i år…) Det finns en affär i Wien som gör Veggo tvålar och veggo kosmetika. Maken får nio badbomber i olika sorter : Namn som Avocado dream, Cool sensation och Sex bomb… vad säger ni om det ?
Jag fick en egen tvål och en fantastisk handcreme med Aloe Vera - om ni kommer till Wien spring förbi Lush på Maria Hillfinger strasse den äger… Undrans om jag inte hittar något till fodervärden med?
# 9 Skönt med en positiv rapport! Mycket skönt! Jag har suttit som på nålar. Blåsljudet kan ha berott på stress. Det låter ibland som blåsljud när hjärtat pickar jättesnabbt. Han har ju alltid låtit fint. Pussa lillen från mig! 
Här har det också blivit veterinärbesök då kisi har haft vett nog att göra illa sitt öga väldigt allvarligt. Vi hoppas att ögat ska gå att rädda och ska tillbaka på torsdag när svullnaden har gått ner så att man kan se hur omfattande det är. Vad har hon gjort? Det vet jag inte. Jag som just hade tänkt beställa kastreringstid för henne…
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Stackars lilla Kisi.Ögonont som gör så ont.

# 12 Pussa kisi från mig! Stackars lillsnuttan…. :(
#12 Oj så tråkigt
Hoppas du klarar ögat.
Kan ju säga att all energi han inte haft innan tar han igen nu. Han vill vara på alla ställen samtidigt. Inte lätt att få en kattbäbis att förstå att man borde ta det lugnt. Bara lite rödflammighet kvar.
#12 Åh nej! Picasso skickar massor med pussar. *håller tummarna*
Witches don't get mad, they get even.
# 16 Finfint!
Kisis öga är inte alls bra och just nu lutar det väl åt att hon blir en enögd katt. Jag vill bara att det ska bli torsdag nu så att jag får veta det det är som har hänt… 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#17 usch vad hemskt
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus