God Morgon 2-a advent
God morgon-middag.Vackert ute men kallt.Funderar på hur jag ska ta mig till min veterinär som flyttat sin praktik till Danmark,Bärby utanför Uppsala..Jag vill inte åka buss i kylan( 2 byten!)med 8 kattungar och en vuxen hanne.Vad kan det bli? Tre-fyra burar? suck..Taxi åkte jag en gång, det blev dryga 400 kr fram och tillbaka.Men det får nog bli det denna gången också,för jag har inte bil och körkort. Tur att jag har några dagar att fundera på
.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
En annan är nyss uppstigen. Sov till cirka 11.30 från midnatt. Det var länge sedan jag sovit så mycket. Det var bara en katt i sängkammaren när jag vaknade och det var huskatten som satt på en stol och tittade på mig
Sköt om er

Inget lugn för mig idag. Kom hem från sjukan med Julia. Hon blev medvetslös i går kväll. Fick mitt livs chock då jag trodde hon var död. Fy så hemskt! Det var antagligen feber som orsakat det. Nu mår hon bättre.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Fy så vidrigt.Hoppas att ni slipper vara med om något sånt igen.
Stolt ägare till tre La permer
#3 jisses så skrämmande det måste ha varit!Så då kan du vara beredd på att hon förlorar medvetandet fler ggr,om hon får feber.Stackars lilla flicka
.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ja, det var jättehemskt. Hädan efter ska vi ge febernedsättande så fort hon får minsta lilla feber.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler