Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 657 ggr
Heaven1
0

Snacka om BYB

Kollade annonser på vår största annonssite idag och sökte på Cornish Rex. Hittade en annons som heter

Cornish rex dyr present till billig peng

Då vi inte kan länka till annonser så kika själv. Det är tragiskt med att Crx och även Devon har blivit så populära inom denna typ av verksamhet..Rynkar på näsan

MonicaLagerquist
0

Ja jag såg eländet igår.Det är bedrövligt.

Stolt ägare till tre La permer

noir
0

vet inte riktigt vad de blir om man korsar norskskogkatt med en cornish…. dom är ju så olika… hm

Hoppas hon gör rätt med dom små, så dom kommer till rätt hem och får de bra iaf

nakenkatt
0

Ja det får man verkligen hoppas.Man slutar aldrig att chockeras över folks okunskap,det är bedrövligt.

MonicaLagerquist
0

Det blir korthåriga huskatter.

Stolt ägare till tre La permer

noir
0

jo visst blir det huskatter, men jag tänker mer fysiken på katten…

en kompis till mig, hennes granne har en bedrövlig hund… korsning mellan tax och labrador… dvs näst intill en labrador med tax ben…. jag trodde hon skojja men nej… :(

Eine
0

Helt förkastligt att producera fler huskattungar!Inget förvånar mig längre.Så trist för dem som fött upp ,registrerat och sålt en okastrerad katt kanske utan att kolla upp köparen det minsta…Jag skulle bli så ledsen om jag upptäckte att det gått så för en katt jag sålt.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
0

Sen skyller hon på grannkatten att det blev kattungar. har honkattägaren inget ansvar själv??Skrikandes

Jag tycker inte blandningen mellan skogis och rex liknar någon av raserna. Borde de inte göra det?Skäms Den ser ju bara ut som en vanlig huskatt..TystJag har ju båda sorterna och jag ser inte direkt något som påminner av det ena eller andra. eller är jag ute och cyklar?

KatternasMatte
0

Jag tror att det är samma crx som har varit på tapeten tidigare, dvs den som hittades i Älvsbyn Skrikandes

[Silkwaves]
0

Jag blir lika ledsen och arg varje gång jag ser något liknande. Det händer rätt ofta numer tycker jag. Och så undrar folk varför många  uppfödare är extra försiktiga med att sälja fertila djur…