Godmorgon 4 dec
Ja,godmorgon. Jag får inte sova något inatt. min rygg tycker inte det
Men vad gör man, man måste ju få veta att man lever. Hade varit trevligt att slippa smärtan en dag/natt allafall….
Jaja, inge mer gnäll, finns folk som har det värre.
Idag, om jag orkar, blir det kolla på möbler och vi ska ev till enköping och hälsa på folk. Mycket energidricka med andra ord 
4dec redan, tiden går fort.Snart jul. Det jag gillar mest är all belysning i fönstren. det är så vackert och man blir så glad.
Ha en bra natt/dag allihopa.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Godmorgon på er.Skall strax iväg till jobbet.Nästa helg väntar idolfinalen i Stockholm och jag får se Jay live i globen åh vad det ska bli kul!!!!!!!!!!!!!
God morgon. Idag invigs, äntligen den nya motorvägen till Nynäshamn. Ska ner till hamnen på eftermiddagen och titta lite på underhållningen och talen dom har för invigningen. Samtidigt är det julmarknad idag och imorgon.
8 grader ute. Hoppas det blir någon grad varmare.
Ska pröva, om jag får hjälp av någon som kan hålla ordning på katterna, ta nya bilder på dom. Charles har fått tillbaka nästan all sin päls. Lockarna ligger där dom ska. Har nu mer päls än då han fick sitt CAC. Hoppas att det går att ställa honom under våren
Ha en bra dag

God Morgon eller nått liknande.De timmar jag har sovit i natt måste jag ha legat konstigt för jag har en ond öm muskelknut på vänster siada i ryggen.Får nog lägga mig i badet och få lite vatten massage.Cissi har glott dumt på mig när jag kollat om det är några babysar på G.
Stolt ägare till tre La permer
God förmiddag
Idag ska vi iväg till Eskilstuna för lite julshopping men först har jag skickat iväg make och dotter för att gå handledareutbildning för körkort.

Har inte kommit igång med något vettigt. Känns som om jag harså mycket att göra att det tar tvärstopp.
Vill verkligen komma igång med lite julpyssel och bak, men det får nog vänta ett tag till. Kanske nästa lördag.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God dag alla.
Kommer inte igång med något alls.Tankar mal sönder mig inifrån och jag blir alldeles stum i kroppen.Inga hemska saker som hänt,(det tackar jag för)men många viktiga beslut som måste fattas,och ganska fort också.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Sitter i bilen och färdas de 10+ milen till Helsingborgs veterinärsjukhus :(. Tur vägarna är snöfria nu ialla fall.
Witches don't get mad, they get even.

Oj är lillkatten sämre?
Stolt ägare till tre La permer
Ja sämre på så sätt att han inte alls blivit bättre. Så jag vågade inte chansa. De i Helsingborg var verkligen jättegulliga och Picasso charmade nästan byxorna av dem trots att han ser så risig ut. Nu är han inlagd och vi är påväg hem för att vänta på samtal från dem på måndag.
Witches don't get mad, they get even.
# 9 Jag håller alla tumamr för lillen. Jättemärkligt är det och jag hoppas att de snart hittar felet så att det kan åtgärdas!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com