Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 194 ggr
EvaG
0

God morgon 19 mars 2007

God morgon på er. Det är blött väder ute här i norra Stockholm. Ny arbetsdag. Ha en bra dag

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Kan intyga att det är blött ute på norra sidan av Stockholm. Här i Solna regnar det. Ny arbetsdag - ny arbetsvecka t.o.m. Sköt om er och ta det lungt - måndagen är lång

Lullan1
0

God morgon!

Det är bara jag och Doris som är uppe, de andra sover gott. Jag sovit som en slanggurka (dvs inte alls) och har mer eller mindre varit vaken sen 2-tiden. Eftersom jag inte har sovit så har inte heller min väckarklocka ringt, så Findus och Jissa ligger ännu och sover gott!

Nu är det snart dags att smyga sig till jobbet, ha en bra dag alla!

Gittan
0

God morgon på er. Har ocks¨sovit dåligt. Minsting kom till mig i sängen hostande som sjuttsingen. Och på den vägen är det. De var nyligen förkylda bägge två. Ny vända på gång?

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Eine
0

God morgon! Jag har sovit i 14 timmar tror jag. Tröttande med Sveraks årsmöte även om det var trevligt och i många fall givande.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

chikan
0

God morgon! Inatt har Fuffens sovit ovanpå täcket uppe i huvudändan av sängen för första gången. Han brukar föredra att ligga under täcket nere vid husses fötter.

Själv ska jag "jobba hemma" idag. Hoppas att jag kan få lite inspiration och faktiskt jobba också! Det brukar bli lite dåligt med det ibland…

solskensbarn
0

God dag!

Sesam har oxå sovit uppe i huvudändan för första gången. Han brukar ligga ovanpå täcket vid mina ben. Mysigt med en go katt mot kinden!

Nästan skönt med måndag så man får vila upp sig. Jag har haft en hektisk helg med mycket aktiviterer.

Ha en bra dag allihopa!

Leffe
0

God natt med er. Ska upp om sex timmar

Inlägget är låst för nya kommentarer