Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 709 ggr
Salmissra
0

God Morgon 29 november!

God morgon allihoopa!

Då startar en ny vecka och snön bara faller och faller…

Igår körde vi min sambos syster till bussen mot oslo och trots rejält snöfall gick det jättebra! vi har nämligen köpt en ny bil i helgen!

En fyrjulsdriven volvo v 70 och oj vilken skillnad från vår lilla peugot 206…

Idag fyller min sambo hela 22 år så jag skall baka tårta och slå in presenter, men först skall jag och hälsa på på mitt nya jobb!

Ha en bra dag allihopa och ta det försiktigt i halkan!!

/ Josefine

RainesX
0

God morgon :)

Det första jag gjorde var att brottas med ett täcke snö på bilen som har byggt upp sig själv under hela helgen sen efter det en plogbil som inte ville flytta på sig ^^

Fick ta det riktigt lungt idag då det var ganska halt och spårigt på vägen innan plog och saltbil kommit så långt.

Ha en trevlig dag :D

MonicaLagerquist
0

God morgon
Kallt ute och kallt inne.
Väntar på att ögondoktoriet ska ringa och berätta
 när jag får komma in.

Stolt ägare till tre La permer

[Wiveka]
0

God förmiddag!

Efter en hel helg i hästens tecken, dvs Scandinavian Horseshow i Ericsson Globe så blir det idag saffransbrödsbakandeGlad

Tapini ser ut som hon redan provsmakat degenFlört men hon ska jäsa lite till, omkring 20 december är det färdigt…

nakenkatt
0

Var den bra i år horseshowen i göteborg,jag var där varje år när mina döttrar höll på och red.men nu är det bara minnen kvar av den tiden,men den var härlig.

[Wiveka]
0

#4 vi tittar på dressyr alla 3 dagarna och sedan clinic på fredagförmiddag plus hoppningen söndag förmiddag. Inga showkvällar längre, blir sååå trist i längdenFlört

Eine
0

God middag! Underbar måndag och en helt ny osprättad vecka framför! Hoppas på att jag ska drabbas av julbaksfebern ..eller så håller jag mig frisk..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
0

Skulle ej den där febern dyka upp kan man ju alltid gå till bageriet,jag tror jag gör det i år,almanackan ser full ut med jobb möten och åter jobb.

Eine
0

#7 Ja den möjligheten finns alltidTyst

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ahradia
0

Hej alla.

Här ligger det nästan en halvmeter snö över allting och strålande solsken. Helt underbart vackert. Det tyckte nog Picasso också för han bestämde sig visst för att inspektera den där snön som hundsyskonen verkade ha så kul i.  Så full fart ut genom dörren när matte inte var beredd och rakt ut i snödrivorna. Jag vet inte vem som blev mest förvånad, katten hundarna eller jag. Men han verkade inte helt oäven mot den nya situationen. Nu ställer han sig vid ytterdörren tillsammans med hundarna när dom vill ut och härja. Han får minsann nöja sig med att titta på när hundarna leker genom fönstret tills han vuxit i sin sele.

Ha en fin dag alla!

Witches don't get mad, they get even.