Julgardiner
Jag har ett litet problem.I sovrumet har jag dubbla panelgardiner.En grå med stora svarta stjärnor och en bambupanel.Nu till jul tänker jag sätta upp en röd panel också.Men vilken av de andra ska jag plocka bort?
Stolt ägare till tre La permer

Jag skulel plockat ner bambu panelen. grått och rött är fint ihop och sen är ju lite jul i stjärnor också

#2 Ja det är möjligt.Är lite sugen på att helt enkelt låta bambupanelen ingå i kvällens brasa.Den grå gardinen är en julgardin köpte den för en billig peng på rean efter jul.
ta ned bambupanelen.. tror det blir mer harmoniskt med rött och grått.. den värmer nog gott i brasan ikväll :)

#5 Så fint!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jag brukar inte sätta upp gardinerna så här tidigt.Men på fredag är jag ju inte hemma och idag har jag inte så mycket annat at göra.Få se om jag fixar julgardinerna i övriga fönster också.
Och på söndag är det ju Första Advent,så inte är det väl så tidigt..

Mysigt med juldekoration!
Blir dessvärre inget av det för min del, vi firar ju jul på olika håll och inget hemma så då känns det lite konstigt att julpynta när bara det är jag, min sambo och katterna som ser (och river) det.
#9 jag bor ensam,men inte låter jag bli att pynta iaf lite.Älskar alla fina extra ljuskällor till jul!Mysljus överallt.
# 10 då ska man absolut julpynta :)