God Morgon 1-a advent
godmorgon.här packas det för fullt och sphynx öronen får en sists omgång med topzen.jag var och hälsade på lilla Nova igår som är hemma över helgen på permis.Hon var trött och lite slö men skrattade också.Var rädd att vi tog ihennes händer trodde hon skulle bli stucken igen.Var ganska sönder stucken i sina små armar också.Imorgon bitti är det dax för nya prover.Nu åker vi till örebro och KM.

#1 Lycka till idag.
Vad skönt att ni fick träffa lilltösen en sväng igår.
Stolt ägare till tre La permer
haha sitter här i sängen matt efter min kräksjuka igår…
Nått som slagit mig är att zaffie, min 3½ åriga cornish inte vill vara i sängen, jag tror inte hon fick det i sitt förra hem. Passar mig utmärkt då jag inte bör ha henne sängen då jag har allergi men känner inte av henne som tur är.
Men sitta och sova på oss funkar utmärkt, är som att att "nej jag nuddar inte sängen jag ligger på människan, då är det ok!"
Sen hur kul det är att ha en katt på höften när man sover kan vi diskutera en annan gång ;)
Glad första advent allihopa :)
Här snöar det. Dom har inte varit här och plogat så det är upp till en halv meter snö på torget ute. Ska om tre kvart gå ner till min dotter och passa tvillingarna om en stund.
Tur att man har mat hemma så man inte behöver åka till affären.
fick äntligen min luftvärmepump i fredags. vilken skillnad på luft och värme än när man har direktverkande el.
Blir ingen julmarknad idag orkar inte pulsa i snön.
Ha en bra första advent.
Nu har vi ljus här i vårt hus. Ha en trevlig söndag. Själv får jag skjuts och hjälp att handla mat för den närmaste tiden
Sköt om er
Trevlig 1:a advent!
Sitter och passar mammas affär eftersom hon har opererats och snöstormen gör det gör det stendött :(
De enda som har synts till ute på gatan är stackars uttvingade hundägare.
otur idag på KM.Anthrax husse och mattes väckarklocka hade ej ringt så vi fick åka utan honom då hela högen sov där.Metallica gick vidare och vart en av dommarens bästa uttagna katter,strax därpå fick hon sprutdiaree i hela buren,jättetrevligt så vi fick lov att åka hem flera timmar tidigare och vädret var uruselt så denna söndag var ej den bästa precis.Nu ska vi ta oss en varm glögg och tända i spisen.Hoppas magen lugnar sig på rextjejen.

#7 Men sån otur ni hade idag.Hoppas att det bara är lite stress diaree´
Stolt ägare till tre La permer