God Morgon den 27 nov
En sorgens morgorn för oss. Vår högt älskade kanin Gutte Jutte Rappe Prillan Persson lämnade oss igår och blev en änglakanin.. Han bara helt utan förvarning lade sig på sidan och dog.. Han var den mest fantastiska kanin jag kännt, han levde ihop med katterna och sin kanintjej Jutta. Han var så duktig och orädd. Gick på låda som en katt och tuggade aldrig sönder saker.. Min dotter Tilda kommer att bli så ledsen när hon kommer hem på söndag. Det är hennes kaniner..

Förövrigt snöar det fortfarande och har gjort så konstant sedan måndag. Vår snö är nu högre än staketen..

Det är alltid sorgligt när ett djur går bort. Ibland är man förberedd och ibland märker man inget innan det bara händer. Hur som helst så blir man otroligt ledsen.
Här är det kallt så det kanske är tur att min el-rullstol inte kom i går. Nu kommer den först nästa fredag.
Sköt om er
#0 Tröstekram från mig.
Här eldar vi i öppna spisen och har det varmt och skönt. Ska snart laga till lunch åt familjen och bryta av deras skidåketittande på TV:n.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Men vad är det med IFOCUS.Min godmorgon hälsning finns inte med.
Hur som haver.Jag skulle baka saffransbullar och hade skrivit upp saffran på mannens inköpslista.Gissa tre gånger om han hade köpt det eller inte.Nu tog han en promenad ner till byn och köpte saffran.När jag ska plocka fram ytterligare en mjölpåse så innehåller den inte vetemjöl utan socker.
Stolt ägare till tre La permer

Nu har jag bakar saffransbullar och en mjukpepparkaka.Nu har vi fikabröd till morgondagens adventsfika.
#5 Du kanske gjort som jag gör ibland. Skriver tråden och skickar iväg den, men glömt skriva vilken grupp den ska tillhöra.
Här väntar nu en natts arbete. Ha en bra kväll.
urk legat hela dagen. Tror jag fick dålig kebab igår… har sprutat ut på båda håll… känner mig förskräcklig… hoppas på en bättre dag imorgon

#7 Men skriver man i en redan befintlig tråd behöver man ju inte fylla i grupp.

#8 Bläää.Snabb bantning av den mycket obehagliga sorten.
Ja det kan jag verkligen säga sitta med en hink i famnen samtidigt som man skiter är inte riktig som man hade tänkt och sen känna sig så ynklig att man har lust att rammla av toastolen och försöka ropa "fäääääärdiiiiig" haha
dricker avslagen sockerdricka och proviva nu… men jag får dock inte behålla nått så jag tänkte skita i min dumma mage och äta lite skorpor
och får jag behålla dom toppen! :D
som ni märker har jag en lite topp nu… man får sånna strax efter man spytt som en räv och magen är snäll i några få minuter :)
#9 Jag trodde att du som många andra gånger startade god morgontråden. Ber om ursäkt för missförståndet. Då vet jag inte vad som gått fel.

#12 De gånger jag startar trådar fungerar det.Men när jag svarar i befintliga trådar händer det ofta att inläggen försvinner.