Blomfröken?
Min lilla foder devon rex äter mina torkade blad på min mårbacka pelargon?
Fler med liknande erfarenhet?
och mina skitungar äter helst de färska knopparna
jag som fick 2 vackra Mårbackapelargoner av min vän…Men nu ska de vintervila och med lite tur kommer de igen i vår.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag har alltid spyor med palmblad överallt. Försöker övertala mina katter att det inte är nödvändigt att käka upp dom. Utöver det har jag bytt ut nästan alla blommor mot plast blommor. Dock får en blomma vara ifred, en Flamingo blomma. kanske beror på placeringen. :)

Här äts det en del, men det kan även se ut så här då min blomsterfröken varit framme.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Ojojoj. Mina katter föredrar tulpaner och dem har man inte så ofta. Annars går det ganska bra. Rekomenderar tjockbladiga blommor. De verkar inte så populära. ;P Jag kör dessutom med häftmassa under mina krukor, för säkerhetsskull! En del har hunnit gå sönder ändå…. men vad gör man? Värst är det sommarmånaderna, då flugorna invaderar. Då "ser" de inget annat än just flugorna. Som om de hade skygglappar på. Bara att plocka bort så mycket som möjligt. ;P

Biltemas dubbelhäftande tejp gäller hos oss. Tjockisbamse(skogisen) gillar gå bakom blommorna men trots att han trycker sig emellan ramlar de inte ner
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus