Vit morgon 24 nov
God morgon. Vitt, halt och kallt ute. Har precis kommit hem efter arbetspasset. Inte gick jag hem - jag åkte isbana hem.
Ta nu hand om er och ta det försiktigt i trafiken.

God Morgon
Ont i ögat kan inte påminna mig om att jag beställt det till idag.Förhoppningsvis ger det med sig har ju ingen lust att ge mig ut i detta väder.
Stolt ägare till tre La permer

Jag lade till nästan 20minuter på min väg till jobbet idag.
Men det är trevligt med lite vitt i naturen, ser fint ut tycker jag :D
Jag hade turen att slippa åka kana till tåget imorse! Min sambo körde mig trotts hans sovmorgon då han jobbar kvällspass. sånt tycker vi om. Men sen när jag hoppat av tåget i västerås så var det ju visserligen sandat men en del kana blev det ändå

God God morgon!!!
Vart på intervjun igår bland ett par andra och idag ringde de och sa att jag skall till brukaren och hälsa på och eventuellt gå bredvid om allt klickar!
Tjohooooooooooooooooooooooooooooo!!!!
Ha en bra dag! Det ska jag ha i snöovädret!
kallt blåsigt.. vitt… men inga decimeter i storstaden.. får se om det kommer mer snö idag
Idag är jag ledsen.Fick ett samtal nyss från min dotter.Hon var till läkaren med sin 7 månaders baby igår och skulle få svar på de blodprov de tog på fredag eftermiddag.idag ringer de och säger att Nova har fel på sitt imunförsvar och måste lämmnas på barnkliniken omgående.Just idag fyller min Pernilla 28 år.Ska ringa jobbet och ta ut lite komptid jag måste få höra hur det går innan jag kan jobba ikväll.Jag känner mig helt förstörd just nu.Ha det bra ni andra och kör försiktigt.
God morgon.Jag lägger in den bild som möter mig ibland.Inte är det vitt precis,men färgglatt och glädjespridande. Joyce har snott sovpuffen från de små och för mamma Couscous och extramamma HP ..
#6 Jag förstår att du är väldigt orolig.Men tur ändå att det upptäcktes och att hon omgående kan få vård av proffs.Barnläkare är så duktiga .
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Kram.
Håller tummarna för att allt löser sig och att lillbarnet inte mår allt för dåligt.
Stolt ägare till tre La permer
#6 Det blir säkert bra.
Här är det vitt och vitt och vitt
Sköt om er

#6 Som mamma till en 8 månaders så försår jag hur hemskt det måste kännas att bebisen inte mår bra! Lycka till och hoppas att det inte är något allvarligt!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler