Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 699 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon Tisdag 23/11

God morgon Ingen snöstorm så långt ögat når och lika skönt är det. Funderar på om jag ska plocka ner julsakerna idag och sortera ut det som ska kastas och laga det som ska lagas.Vet att jag har en hel del fins kulor utan snöre som jag aldrig orkar använda för att de saknar snöre. Få se hur mycket som blir av av de planerna.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0

Här är det full snöstorm.. Lyckligtvis är jag ledig idag så jag hoppas det har dragit över tills imorgon!

Nu skall jag på intervju till den där tjänsten jag sökte… Snälla håll alla tummar ni har! Jag hoppas verkligen på denna..

Ha en bra dag allihopa!

AlexH
0

sitter på jobbet i sthlm city.. ingen snöstorm här än.. men de varnar för minst 1 dm snö och kaos i trafiken (vad nytt??) få se om man får gå hem idag eller hur det blir med det…

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
0

Du ska ju ha skidorna med har jag ju sagt.Flört

Har en kompis som jobbade som avbytare tidigare och i hans anställningspapper stod att han vintertid skulle ha skidor med ifall att vägarna upp till gården skulle snöa igen.

AlexH
0

#3 tusan åxå det glömde jag! jag har nog packat ned dem i en flyttlåda.. eller nått… hm.. kanske de är för gamla för mig.. för får de plats i flyttlådan så är längden på dem inte riktigt anpassade till mig som vuxen…. ty 20 år sedan jag åkte skidor… :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Mona22
0

Har varit med Griffon för ombes. han sprang ut ur buren och skulle kolla. hoppas han gör likadant hos nya ägarna ocksåSkrattande.

Fick bilder från en som köpt kattunge från förra kullen. hon var så fin och de är supernöjdaSkrattande skoj.

blåser massor ute. nästan så man blåser bort Rynkar på näsan

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag min daghund för första gången. Hon har nosat runt och sovit hittills. Det går bra i alla fall. Julia älskar henne. Hoppas hon lär sig att älska Julia bara. Kyss

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

nakenkatt
0

Vilken liten gosig sak.

noir
0

fryser och jag och sista kattungen som väntar på sitt hem värmer oss i mys filten. Zaffie har acepterat den lill nu, det känns jätte skönt. Funderingarna på en lite cornish katunge blir mycket mer aktuella.
Dock tror jag inte jag har ekonomi för att köpa en liten krabat än dock, men snart <3

Ahradia
0

God eftermiddag.

Här i NÖ Skåne är det idel regn. Ialla fall på backen där vi bor. Kan gott gå över till snö istället för sånthär blask. Måste ju städa hela huset varje gång hundarna varit ute Skrikandes.
Nåja, huset är städat. Nu ska jag göra lite hemmagjort smör, laga middag och sen baka vaniljbullar.

Ha en fin dag alla!

Witches don't get mad, they get even.

Leffe
0

Nu har jag varit och provat ut en el-rullstol. Den kommer hem till mig på fredag. Sedan ska jag kunna handla i affärer utan hjälp av andra.

Sköt om er

MonicaLagerquist
0

Pust nu har vi bökat in lilla jollen i badrumet nere.Det har runnit in vatten inne i båten och den har ju självklart fryst nu.Jag tycker att det känns bäst att få ut vatnet så att inte båten sprängs.Vad gör man om man har ett trångt kallt garage utan avlopp?Jo man baxar in båten i duschen.

#10 Skönt med eget lillfordon.Lycka till.

lockar
0

Här har det regnat och snöblandat regn och slutligen bara snöa hela dagen, samt blåst riktigt ordentlig. Men jag tycker ändå att det var skön luft. Det ska ju fortsätta några dagar, hoppas att det är bättre på torsdag. för då ska de komma och sätta in en luftvärme.

EvaG
0

Säjer bara en sak: Gud vilket väder!

Medarbetare på Vilda västern iFokus