Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 631 ggr
EvaG
0

God morgon 22 nov

Ny vecka. Julen nämar sig. Första advent står för dörren.

Ta hand om er.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Idag är jag trött för jag sov inte mer än någon timme i natt. Jag har sjukanmält mig så jag ska försöka sova lite mer innan jag måste åka till stockholm. Jag ska träffa en fransk cornishuppfödare i stan och fika och lämna över tre akvareller som hon hade bespetsat sig på. Jag var lite rädd att någon skulle välja min favorit som jag annars redan hade behållit men den kommer att göra sig i frankrike också Flört

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag ska vi in till stan och fixa lite ärenden.Bortakatterna ska lämnas tillbaka och deras husse vill ha skjuts till kattmatsaffärn så det ska vi också fixa.

Idag har Urban satt upp en ny fågelmater till våra katters stora förnöjsamhet.

Ulricah
0

Godmorgon.

Tentavecka! Sen har jag nästan klarat av min första studietermin på 12 år Skrattande

Väcktes i natt av ett väldigt skramlande, en av katterna hade hittat en tärning och spelade med den på parkettgolvet.

#1 Jätteläcker tavla! Glad

AlexH
0

Godmorgon, tillbaka på jobb och ny vecka!

Fredagen avslutaden på Bagarmossens djursjukhus, på infektions akuten med min gamla vovve Sagan.. hon har ju haft svåra diareér under hela förra veckan.. och i fredags kom det blodblandat så det vara bara att ringa och komma in på akuttid..

Ett stort antal kronor och timmar senare (de har samma sytem som humanakuten.. vänta vänta vänta alla svårare fall kommer före..) och en toppen veterinär och ett recept på Flagyl, så kunde vi åka hem och kurera oss.. I söndags var hon som vanligt igen, glad normalbajsande och pigg - Flagyl är verkligen snabbverkande..

Min lilla sötnöt.. man blir ju orolig när gammeltanten som snart är 10 år blir sjuk..

De sa att det går riktigt tuff vinterkräk sjuka bland hund och katt i år.. och det kan te sig både med kräkningar eller bara diareér.. så ta hand om era små!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

God morgon!

#1 Jag studsade till vid ditt inlägg.Kan man sjukanmäla sig för att man bara för att man inte sovit och är trött?Du måtte ha en bra arbetsgivareFlört

#3 Jag ska till Lantmännens(heter det så) för att köpa mjau på platta,och sedan till IKEA, med en väninna.

#5 Lilla Sagagumman

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

#6 Granngården heter det numera.Vi var där i fredags och handlande Gillar deras nya butik bättre den ligger bättre till.Passade på att gå med i deras kundklubb i fredags.

nakenkatt
0

julmarknaden närmar sig,på lördag är det dax.Håller på att sy knorrar på alla grisar nu,sedan virka några fler tomtar som förhoppningsvis går att sälja.Sedan är det några tårtor kvar att dekorera med rosor och blader.så får jag hoppas på mycket folk,och en bra försäljning.Jag har också virkat lussekatter.ha en skön måndag allihopa.

Mona22
0

Jippie , jag blev uppsagd idag och jag är helt överlycklig!!!SkrattandeSkrattande

Ville verkligen inte vara kvar där pga så mycket problem så min chef fixar ett nytt jobb *Tack tack tack* Kom överrens att det var bättre än att jag sade upp mig själv. Haft ångest och mått jättedåligt i flera veckor men nu har en stooooooor sten har lyfts bort från mig.

Salmissra
0

Woho! Vad glad man kan bli över en uppsägning!

Jag ska på intervju för tjänsten imorgon som jag sökte.. En bit på vägen och jag hoppas av hela mitt hjärta att den blir min!!!

nakenkatt
0

va skönt för dig Mona nu kan du andas ut.i ditt fall var ju en uppsägning bara bra.Nu kan de bara bli bättre!!!!!!!

MonicaLagerquist
0

Mona-Så skönt att det fixar sig med ditt jobb.Lycka till!

Mona22
0

Tack alla. Jo man ska inte behöva må dåligt på jobbet så jag hoppas verkligen det nya är bättre.

Imorgon flyttar lilla Griffon. Bara ombes innan.

Eine
0

#7 och jag hittade inte dit..så det blev annan handling i stället..Skäms

MonicaLagerquist
0

Det ligger gatan nedanför Bauhaus ute vid IKEA.Numereringen är lite dum Det står ÅTTA på gården snäppet tidigare från stan räknat.Gatuadressen är Stålgatan 8.

Eine
0

#15 Åh,vi åkte på Stålgatan men det var bara en massa rondeller..Vi måste kört förbi det.