God Morgon 21/11
God Morgon
Mörkt och kulet ute men inne är det hyfsat varmt.
I natt när jag inte kunde sova fick jag en ide som jag ska testa så snart det blivit lite varmare ute i syrummet
Stolt ägare till tre La permer
God morgon allihop.Idag är det jobbardag.men med lite andra arbetsuppgifter.Jag ska på dans det är fub som ordnar länsdans för de boende runt om i länet.de utvecklingstörda älskar det och det är sann glädje verkligen.Alla dansar och är så lyckliga.Roligt för oss personal med lite omväxling.Ha de bra allihop.Kul att få höra om dina projekt i syrummet Monica.
Kollar skidåkningen på teven samtidigt som jag väntar på att Com Hem ska höra av sig angående felet på On Demandet.

Jag vaknade nu men jag är helt slut endå. Har alldeles för mycket att tänka på som trycker ner mig.
idag har jag inget planerat, får se om man orkar göra något.
Kissarna är glada att man äntligen vaknat. inte duger bara gubben inte
#1 vad kul att hitta på sånt. Rullstolsdans är det enda jag provat och det var riktigt kul faktiskt.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Jag är helt otroligt trött! Somnar nästan! Grå söndag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
God söndag!Skön mellandag med bara plockstäd och sedan kattungespekulanter.
Monica,jag fick också en idé om en sovpåse som jag skulle vilja ha sydd,kanske mailar dig sedan.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#6-7 Tack!
Och det är fina filtar du sytt!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God kväll!
Mycket besök i dag både planerat och oplanerat kul båda sorterna. Lilla Emelie 2 år gillar katt katt katt och så vovv….. Katterna var också förtjusta men inte vovv där blev det mer morr
Har också fortsatt med min nya hopbb d.v.s choklad pralintillverkning i dag blev det salmiak, punch, mint och blåbär, morgondagen frå avgöra hur de smakar…. har också skaffat enem sida till min hobby
Ha en trevlig söndags kväll
Vilka talangfulla människor ni är här på cornish :)
Witches don't get mad, they get even.