God morgon 19 november 2010
Sovmorgon att gå upp kl 06. Idag ska de två äldsta katterna till veterinären och skrapa tandsten.
Det var lite märkligt i går kväll att stänga in Tapini med mat och mig och stänga ute de andra, utan mat
. Nu är "tanterna" vääääldigt keliga och vill ha mat…..
God morgon!
Idag är det fredag och det tycker vi om! Jag ska till K-holm och fira Myras killes 40-årsdag och sen vidare till E-tuna till min flickvän
Fredag! Mmmm! Här ska festas!
Ha en trevlig dag och en fin helg allihopa!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God Morgon
Här står också ett veterinärbesök på schemat.Colina ska HCM-scannas.Lika pirrigt som vanligt.
Sen ska vi passa på att handla när vi ändå är i stan. Stella och Q ska också hämtas upp eftersom att dotter och svärson ska bört över helgen.
Ha en bra fredag.
Stolt ägare till tre La permer
Själv har jag sovit otroligt dåligt.
Är jourhem åt min sambos mammas kattungar då kattmamman tydligt visat att hon inte vill vara med sina små längre. (det är inte den vanliga uppfostran som ibland kan se grym ut)
Men dom är över 12 v. så dom väntar på sina nya hem.
Men dom verkar inte fatta att dom kommit till ett nytt ställe… dom är lika GALNA om inte mer galna som tidigare…
ack så sött med smått men mycket jobb. Sprungit hela morgonen vid 4-5 och plockat i kattungar som lärt sig klättra över grinden.
behöver soooova hahaha
Kämpar vidare med Sagas (hundens) dåliga mage.. kan ju inte svälta henne hur länge som helst, så igår fick hon ris och fisk.. överkokt.. för att mjukstarta hennes mage.. i natt var det bara att springa ut med henne igen - akut..
Har pratat med djursjukhuset och det går tydligen tuff vintersjuka bland hund och katt nu.. så de vill inte ha in henne om hennes allmäntillstånd inte är dåligt.. hon dricker och är inte uttorkad och hon visar att hon är glad.. så det är bara att fortsätta att kämpa på…
blir hon sämre i sitt allmäna tillstånd så åker jag in med henne.. hon är ju en gammal tik.. och ingen av de andra djuren hemma har blivit dåliga… så vi ser hur helgen blir och och om jag får ta in henne på utredning nästa vecka ifall det inte gett med sig…
# 1 Glöm inte hälsa på mig oxå!
jag hoppas verkligen det går bra för dig och din hund,tråkigt när det händer sånt här med djuren.

#4 Håller tummarna för att Sagas mage ska bli bra.
Nu är vi hemma efter en dyr sväng till stan.Men Colina har ett friskt och fint hjärta och hon skötte sig toppen bra och tyckte att det var väldigt spännande på Ultuna.
Stolt ägare till tre La permer
Skönt att allt gick bra för er,nu är det gjort.Tänkte snart åka till örebro och scanna Anthrax ska beställa en tid.
#4 Fina Saga.jag tänker på er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora