Morrn 15 November!
Jaha.. då ska man försöka genomlida en arbetsdag med en ny tatuering som kunde ha mått bättre….
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon
Sitter i telefonkö och passa på att surfa lite under tiden.Hoppas på att få en tid för Colinas HCM-Scanning.Just nu är det tre före mig.
Idag fyller min Medicin kull 6 år.
Stolt ägare till tre La permer
Jag sitter och väntar på att det ska bli dags att åka till Karolinska för att för första gången komma till mottagningen som har hand om min sjukdom. Ska bli spännande att få lite direktiv hur jag ska sköta mig och så vidare
Sköt om er

Jag är zombie idag. Julia har hållit mig vaken 5 nätter nu. *trött*
Hoppas perioden är över snart och att hon börjar sova igen.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Nu pirrar det i magen.Fick tid redan på fredag för Colinas HCM-scanning.Tänk att jjag alltid är lika nervös.Ni får lov att hjälpa mig att hålla tummarna på fredag.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon!
Ska precis skicka iväg mitt CV till chefen.. Söker en annan tjänst inom kommunen och jag bara önskar jag kunde få den tjänsten!!! Det skulle innebära att jag har gångavstånd till jobbet, det är en ren dagtidstjänst och jag skulle få vara mer aktiv på jobbet… oooh… Håll alla tummar och tår som ni har!
Annars är jag ledig i 12 timmar till sen skall jag tillbaka till arbetet efter operationen..
Ha en bra dag allihopa!
Håller tummarna hoppas du får jobbet.
God Morgon!
# 5 tummar, tår och tassar för att du får jobbet!
Idag har jag bestämt mig för att inföskaffa nya kläder, i och med att jag fick för mig att jag skulle lägga på mig lite så fungerar inte min egna garderob längre, efter att gått på stan inser jag att jag inte tycker det är det minsta kul att glo på kläder i affären, alldeles för rörigt och jobbigt att prova och greja, så det blev att beställa på internet istället! så med måttbandet i handen blev det enklare att kolla på nätet än i affären.
Vad snygg den blev Twiggie!
vilka små söta troll <3
#9 Tack.Det är så härligt att se de två raserna tillsammans,med sina likheter och olikheter!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Colinas scanning på fredag kommer att gå bra monica.
Vilken snygg tatuering Twiggie,jag är lite förtjust i tatueringar faktiskt trots att jag är 50 plus.min dotter har tre st.Först gjorde hon en snygg lilja på ena vaden.när hon gick bageriutbildningen åkte hon på tatueringsmässa och gjorde en muffins på ena skuldran,det är en kille som heter Emil hon går till i örebro.Nu sist vart det en stor ängel över revbenen.Fler är visst inplanerade kan jag förstå,till hennes mormors förtvivlan.

#12 Jag är 60 +,och funderar starkt på en enda tatuering.Men jag vill ha en som som betyder något för mig. Har lite svårt för de vanliga (för mig helt betydelselösa)tatueringarna.Så när jag hittat rätt,eller ritat rätt,så blir det en för mig.Vi kanske ses i någon studio
Såg en gång en indiankvinna som fick en diamantformad tatuering i pannan.Mycket snyggt,och för henne hade den betydelse.
Kanske skulle vi slå till Eine och tatuera varsin rex,det vore väl nåt att visa upp för barnbarnen ha ha
#15 ja det är en tanke jag snuddat vid faktiskt
. Rex är något som jag brinner för,och det betyder något för mig.
Har regnat hela dagen.
Jag funderar också och göra en tatuering. Vill eventuellt ha en huvudbild av Solomon eller Charles, men det är omöjligt att ta en bild.
# 3 Emil wingburen i örebro är bland de bästa tatuerare i svea enligt många, så hon har gjort bra val av tatuerare iallafall! :) Han har gjort de flesta av mina tatueringar med :)
#13 Finns en här i Uppsala(eller fanns
vet inte nu) som hade rykte om sig att vara både hygiensik och skicklig!