Resultat Järva 13-14 november
Nyss hemkommen efter en fantastisk helg i Skogås. Tråkig hall men tycker att JKKs funktionärer har gjort det allra bästa man kan göra med en liten hall.
Spike aka IP S*Pontemonte's Tristan tog hem 2 x CAGPIB i helgen. Jättefina bedömningar båda dagarna av Ad de Bruijn och Wendel Stoop. 
Spike är extra stolt äver sin släkting idag, men det låter jag någon annan berätta 

Grattis till fina resultat.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis! :)
Min uppfödning S*Pontemonte's Neelix fick sin första Ex1 i klass 11 och en jättefin bedömning och blev även nominerad av Wendel Stoop, men förlorade i panel.
Grattis till Carina och Tommy Gustafsson SeRex Perspective!!!
Grattis till alla andra fina resultat!!!
Grattis till fina resultat

Börjar med att säga grattis till alla som var på plats med sina fina cornishar i Skogås i helgen!
För mina katter gick det både bra och mindre bra, GIC S*Spotless Ulv fick sitt CACS så nu kan vi nästan sniffa på SC-titeln! 
Domare Wendel Stoop valde att nominera en snygg ryss före min eleganta pojke, precis som förra gången jag hade honom - då var det kullbrodern som fick stryk av en ryss (minns ej om det var samma ryss, samma ägare i alla fall men han har ju två fina… idag är en av dem dock kastrat) i nomineringen.
S*Spotless Akka hade tuff konkurrens i klass 12 och blev Ex3 och jo, jag kan leva med det och tycker till och med att det var rättvist - idag.
Lilla fröken blev 3 månader den 29/10, hon fick en mycket fin bedömning och klarade av dagen med glans.
Så lite "överkurs" men de ÄR ju Spotless-katter!
S*Spotless Helge (OLH b) blev Ex1 (klass 12) och flyttade sedan med nya matte och husse till Norrköping. IP S*Spotless Eskil (BAL o) tog sitt CAGPIB och blev NOM och BIS!
(…och S*Spotless Camelia blev BIS både lördag och söndag i Tallin!)
Börjar med att säga grattis till alla ni som var där . Fina rexar och fina bedömningar fick de.Speciellt grattis till Wiveka och Neelix och hans ägare. Härlig kisse med fin päls och typ på plats
Det var bara det där med färgen…
(OBS- skämt!)
Jag är nöjd med dagen Maony och Gobi fick båda sina Ex1 respektive CAC i konkurrens och Gobi snodde BIV:en. Sedan hängde det på en skör tråd om NOMen Gobi och fem andra honor var uppe och valet stod mellan en vacker Bengaltjej och Gobi. Bengaltjejen vann. Hon var jättejättefin så det finns inget att säga om det.
Sedan en extra puss till Angelas charmtroll Akka. Hon kommer igen! Helt säker på det. 
Stor grattiskram till er alla!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora