Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 1058 ggr
LinusCRX
0

Järva 13-14 november 2010

Blev inspirerad av Birka-tråden och startar en Järva-tråd Flört. Vilka kommer?

Min lille kastrakille är anmäld till kl 6

Som jag skrev i en annan tråd kan jag vara väldigt vimsig efter en mastodont-arbetsvecka - så f'låt om jag är disträ, eller så….

AmazingNature
0

Alltså kan förstås inte bestämma mig och jag kommer nog att göra det för sent… men men kanske med en liten kl12.. om jag har en liten kl 12 då… tricky… få fundera lite till

[Silkwaves]
0

Ja jag kommer lördag o söndag med två kissar mor o dotter är det tänkt

Spotless
0

Hade planerat in den, men har inte ens anmält än. Nu är det kanske är för sent? Vet inte ens vilka som skulle följa med. Inte Zäta i alla fall, han är 5 dagar från att bli en klass 11 då och jag tycker det är trist med så "stora bebisar".

AmazingNature
0

#3 men vad är det för idén ? Flört Visst kan du ställa ut lillen! Det är inte alls trist med stora bebisar ju Glad

Spotless
0

#4 de är ofta så urvuxna då vid 5-6 månader, bebisar ska vara små och söta! FlörtSkrattande Zäta blir hemma då, men jag har ju fler att välja på, men så var det det där med anmälan också… jag kanske är för sent ute?

Spotless
0

Fick precis se att JKK har bjudit in Eiwor Andersson i och med att Satu Hämäläinen har lämnat återbud. Nu vet jag inte om jag kommer att anmäla någon katt över huvud taget… ObestämdRynkar på näsan Fast jo, en liten en bara för tränings skull blir det nog men bara en dag.

Bulle
0

Jag har aldrig ställt ut Putte, men blir sugen, är det någon som skulle kunna hjälpa mig i så fall. Så får jag ju lära känna er också :) Vad behöver man göra innan en utställning? Tänkte på intyg vaccinationer m.m. Det fel han har vad jag vet är att han har en knix på svanstippen men jag hörde att det inte gjorde något eftersom han är kastrat. Stämmer det?

Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

MonicaLagerquist
0

Ja det avgjorde ju saken för mig.

Det blir ingen Järva för mig och Tom.

Stolt ägare till tre La permer

LinusCRX
0

#6 Men vad i…. !!!! Skrikandes Får vi henne blir vi hemma… Rynkar på näsan

Bulle
0

#6,8,9 Är hon inge bra eller?

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

MonicaLagerquist
0

#10 kör med ett politker svar

-Inga kommentarer.

Det är en domare som ALDRIG mer kommer att få dömma mina katter.

Bulle
0

ok inte bra

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

LinusCRX
0

Domarfördelningen finns ute och vi CRX-ägare kan vara nöjda ;o)

Jag hoppas jag har ork att kravla mig iväg till Skogås efter allt elände hösten bjudit på samt jobbvecka modell gigantes precis innan utställning… Ni får ha överseende om jag inte är i toppform. Rynkar på näsan

MonicaLagerquist
0

Lycka till alla ni som ska ställa ut.

Spotless
0

Jag ställer bara på söndagen, mina två har fått Wendel Stoop.

#13 kravla dig dit! Ser fram emot att ses, var länge sedan!

Anki-Egerbrandt
0

Jag kommer på Söndagen med två av mina flickor. :)

[Wiveka]
0

Jag kommer på söndagen tillsammans med S*Pontemonte's Neelix och hans matte Carina.

ElinThunberg
0

Ska man vara där sju på morgonen eller vad är det som gäller, vetbes 07.00-08.30..

MonicaLagerquist
0

#18 Ska du checka in katt så ska du vara där tidigast 7.00 och senast 8.30.

ElinThunberg
0

så kommer hjag till 08.00 i detta fall borde allt va lugnt =) vill sova så länge sommöjligt med inte riskera att missa utställningen på ngt vis,,

MonicaLagerquist
0

Jag tillhör ju de nojiga och vill vara ute i god tid ifall att något händer men om du känner att du vill komma till åtta så fungerar det säkert bra.

ElinThunberg
0

lär komma tidigare =) är den som alltid har marginaler.. men det är skönt att ej behöva va där prick sju..

ElinThunberg
0

lär komma tidigare =) är den som alltid har marginaler.. men det är skönt att ej behöva va där prick sju..