Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 603 ggr
EvaG
0

God morgon 12 nov

Äntligen fredag säger många. Jag säger nu börjar den nya arbetsveckan.

Ta hand om er. Ta det lugnt i trafiken och ha en trevlig helg.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Idag blir Tom fem månader.Om det bara blir lite ljusare så ska jag nog försöka fota lite idag annars så är det syrumet som gäller.Började planera för nya julgardiner igår men medans jag letade tyg till det så hittade jag en bit tyg som blev till en botten till en transportbur och till en kattbädd.Så det kan bli.Men idag ska jag se om jag inte kan få till nya gardiner till köket.

Ha det bra och stressa inte för mycket.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0

God morgon!

Jag öppnade min mail på morgonen och hade fått ett par till bilder sedan helgen på Poker! Det var många kameror han fastnade på och trevligt att se en tidig fredagsmorgon!

Idag är det personalutvecklingsdag för hela slanten.

Ha en bra dag!

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dålig dag! Min lilla fina dvärgfågelspindel Selma har dött. Riktigt ledsen är jag! Gråter Hon har inte velat äta på ett tag. Jag som planerade ett nytt terrarium…FAN! förlåt.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

MonicaLagerquist
0

#3 Så tråkigt.

Trollhassel
0

Rynkar på näsan#4 Ja, jättetråkigt! Hon var en av tre spindlar av 100-tals som vi sparat just för att hon var så fin. Vi har sålt iväg alla andra…men nu dog hon. SÅ typiskt!

Med Vänliga hälsningar

Eine
0

#5 Du får göra som kattfolk,köpa tillbaka avkommaSkrattandeLedsen för din förlust.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

RacerDonnans
0

Jag är på kongress i Stockholm för Lärarförbudnet och måste säga att dte är tråkigt att det nu är fredag och sista dagen. Vi har haft många intressanta diskussioner under veckan.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Trollhassel
0

#6 Ja, jag får väl skaffa en ny till våren kanske.

Med Vänliga hälsningar

MonicaLagerquist
0

Nu stänger jag systugan för idag.Tre panelgardiner och en gardinkappa plus två kattsovpåsar och en kattbädd.Tack Alex för tyg till påsar och bädd.

Nu är det dags att börja med kvällsmaten.

Ahradia
0

Idag firar jag och sambon 4 år tillsammans! Naturligtvis har han varit på jobb hela dagen… Så vem har jag fått mysa med då?  Kyss

Witches don't get mad, they get even.