Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 1491 ggr
ElinThunberg
0

Burskynke önskas köpas =)

Någon som har ett burskynke liggandes..

.. utan spets, volangen eller mönster dvs. ett enkelt (helst) enfärgat och gärna i rött =D

Någon som har lust att vägleda mig på vår första utställning den 14/11 - 2010? Elvira är 10 månader, svart med vit fläck och okast.

ElinThunberg
0

En hängmatta skulle nog uppskattas av damen :) vet inte vad människor skulle säga om vi släpade med flodis (flodhäst) som hon ofta ligger och trampar på =D

ElinThunberg
0

Typ helst enl. följande :)

- Färg vinröd/röd/kopparröd; kanske någon annan färg på botten?
- Enkelt inga rosetter, volanger eller dyl.
- Sovpåse och/eller hängmatta =D
- Upphängningsgrejjor

Någon som har möjlighet att hjälpa mig sy och leverera så vi kan använda det den 14/11 =D??

MonicaLagerquist
0

Jag har, hör av dig om du är intresserad.

Stolt ägare till tre La permer

Spotless
0

Är det Järvas utställning du anmält till? Jag kommer att vara där på söndagen (den 14/11) och en av katterna jag har med mig är en liten tjej i grupp 2 (samma grupp som din Elvira) och en vuxen grabb i grupp 1. Du är välkommen att hugga tag i mig när som helst under dagen.

[Wiveka]
0

Jag finns oxå på Järva den 14 november, som coach till en kattungeköpare. Vi har med oss en hane i grupp 5.

Xenomorphs
0

#0 Om Flodis är favoritmysdjuret så tycker jag absolut att den skall med. Du kan inte föreställa dig vad mycket konstigt det finns i burarna på en helt vanlig kattutställning Skrattande. Vad gör man inte för att ens älsklingar skall känna sig så trygga det går. Det är lite som när barnen skall på dagis Glad, då får man också bära med sig ett batteri av mysdjur och annat.

Kul att du skall ställa ut!
Jag håller tummarna för dig - det är nervöst, men jättekul. Ta med en bekväm stol för dagen är längre än man tror.

-- Eternity is a very long time --

ElinThunberg
0

Härligt :)

Får grabba tag i er eller så får ni grabba tag i mig där jag står och ser ruskigt vilsen ut =D Vi fick tag i burklädsel och en liten sovsäck, men kanske får "flodis" också följa med..

Måste leta fram en låda och sand till kattrackan, inget vi använder i normala fall men den lilla smarta tösen lär ju passa på och göra sina behov för en vecka eller så =D

Jo, Järva och vi kommer bara vara där på söndagen.

Det där med en skön stol är ju ett projekt för sig.. det finns ju inga att köpa denna årstid (framförhållningen var ju inte den bästa) och ingen i min närhet har någon.. Men en hård stol och lite obekväm att sitta länge på är ju bättre än ingenting..

Funderat på detta med mat och så.. har ni med er mat eller lämnar ni era katter? Lås på buren?  Hur fungerar det?

Eine
0

Man kan ta med mat,eller gå till cafeterian som brukar finnas.Lås på buren är förbjudet,men det brukar inte vara några bekymmer att lämna katten då och då.Jag brukar aldrig sitta och häcka några längre stunder framför buren.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora