God morgon 2007-03-16
God morgon på er alla Cornish vänner!
I dag är det F R E D A G! Äntligen, det är underbart!
Dessvärre så blir det nog lite turbulent på jobbet idag, semesterplaneringen ska göras och det är nog några som blir tvingade att flytta sina semesterveckor till förmån för andra…. Det brukar ju alltid bli lite tjafs kan man säga!
Leffe: Hoppas att du sovit gott och att du får en härlig ledig dag!
La_Joz: Lycka till med Mistie idag, berätta sen hur det gått! *kram*
God morgon. Vad sur jag blir - är hemma men vaknar ändå på morgonen trots att jag satt uppe större delen av natten. Lullan lycka till med semesteransökan. La_Joz hoppas allt går bra med Mistie. Sköt er nu allihopa. I kväll är jag klistrad vid teven . hockey Timrå-Modo. Och som vid tidigare matcher sitter jag på iFokus i pauserna.
God morgon.Solen strålar från en blå himmel.Tänk att man aldrig ledsnar på att se sådana skönhetssyner…Mina rexbebisar mår toppen, men de små orientalerna är borta alla 6 nu.Den siste somnade in i går kväll.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Ledsen för din och honans skull
God morgon. Nu är barnen iväg och jag ska gå på promenad med hunden ett par timmar.
Eine jag beklagar dina kattungar.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Gomorron allihop!
Solen strålar och det var så krispigt ute när jag tog morronprommisen med hunden! Undrar vad maken har för väder i Kairo …? *hmmmm* Tempen börjar äntligen kliva ner under 38 på grabben, seeegt har det varit. Får besök av Fylgias idag :) och det ska bli så skoj!
Åh Eine, så himla ledsamt att bebbarna dog!! Vet du vad det var för fel? Ska de obduceras?? Kram på dig!!!
Alla andra - ha en underbar FREDAG!!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
God dag. Hoppas allt går bra La_Joz. Rapportera
#2 Så tråkigt att höra att du miste alla orientalbebisar… Hur mår mamma oriental? Saknar hon sina små, eller hjälper hon till med rexbebisarna?

God kväll!
Vill börja med att säga hur ledsen jag blir när jag läser att din orientalhona miste alla ungarna, Eine. Hoppas hon mår bra själv!
Sen vill jag säga att Misties kastrering gick bra! Hon var tydligen väldigt pratig hos veterinären. Brås nog på matte sin… Just nu ligger hon under täcket i vår säng och sover. Jag satte på Isa en sele för att se om hon lugnade sig och vill låta Mistie vara. Kan bara säga WOW! Hon blev precis lika seg och stel som Mistie för tillfället är! Riktigt kul att se! Men nu är selen avtagen och Mistie är instängd i sovrummet!
Ha en skön kväll! Nu ska jag äta pizza!!
Skönt att det gick bra för Mistie och smaklig måltid. Själv väntar jag med spänd förväntan på matchen Timrå-Modo
#8 Åh, Pizza… det var länge sen! Vi ska äta ungsgrillad kyckling, potatis och ratatoulle, och sen blir det kanske ett glas rött? *mums*
Hej mamman mår bra hon månar om unghonorna som lööööööper…pyssel pyssel.vi vet inte vad som hände orientalerna, de bara tynade bort.Inga tecken på sjukdom, rassel i lungorna eller infekterad navel, ingenting!Njut nu av fredag kväll, alla goa och glada. Jag ska på Sveraks årsmöte i helgen. Få se om vi kan fatta några bra beslut.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Det bästa beslut ni skulle kunna fatta är Open Door. Ha en trevlig helg i alla fall