God morgon 11 nov
Torsdagmorgon - mörkt och stilla. Sängen väntar. Ledig kommande natt. Ta hand om er.
God morgon!
Alldeles för tidigt för mig att vara människa än. En massa ärenden att fixa nu på förmiddagen. Sen blir det kanske lite stand-up ikväll.
Ha en fin dag!
Witches don't get mad, they get even.

God Morgon
Snön ligger kvar blöt och äcklig.
Ska fixa lite ute i syrumet och sen får vi väl se vad som i övrigt blir.Mellan sonen har hittat ett recept på fläskfile gryta som han ville testa så ikväll slipper jag matlagningen.Till lunch ska vi äta pilgrims-musselpate´.Det är bra med kamrater som håller på att produktutvecka delikatesser.
Ha en bra dag.
Stolt ägare till tre La permer
Igår formaterade vi om datorn och ska nu få alla program att fungera igen..
Nu är Disen på dag 63 och det kan bli kissebebisar villken stund som helst,, det är så spännande och hon är stor om sin mage
Jeff eller som vi kallar honom här"Dooses" är världens snällaste kille. Han har verkligen funnit sig bland alla tjejer..
Ha en bra dag i snöslasket…

Spännande med småkrull.Längtar tills vi får kattungar här hemma men det är ju ett tag kvar ännu.Cissi är på dag 38 idag.
God morgon.
Först intagande av frukost, sedan blir det att sätta sig med skolböckerna. Och ikväll kommer sambon hem, trevligt trevligt.
hemma med barn nr 2 idag.. TUR man kan jobba hemmifrån.. skulle jag behöva VAB alla gånger de är sjuka så skulle jag gå minus.. jag behöver bara logga på och börja arbeta!
Nämen gud vilken söt krabat!
vill också ha kattungar.
Skulle vara jätte intressant och lära sig mer om uppfödning och framöver ha en egen liten uppfödning då både jag och min sambo älskar katter. Men det dröjer nog ett tag. får bli ett framtids projekt så vida ingen är intresserad av min dam jag har hemma och vill vägleda *önsketänkande* ;)

Nu har vi mumsat i oss pate´n.Väldigt gott men lite fel storlek på grovleken så jag ska väl ner och rapportera det lite senare.
Godmorgon! Här hemma löper Bea, mycket uttrande och kurrande och katterna ser helt förskräckta ut. Pixar verkar inte fattat vinken än så länge utan försöker mest leka men hon lägger sig mest ner på mattan igen. men för säkerhetens skull får dom sova i olika delar av huset under nätterna när jag inte kan ha koll på dom.
#7 Gudars villken liten sötnos..
# En sån ljuvlig liten trollunge.
-- Eternity is a very long time --
eller sitter och balanserar på pytteklätterställningen.