God morgon! 8 november!
Kyligt! Nu är det vardag, då får man minsann inte ligga och dra sig i sängen i gott sällskap… Icke! Upp till jobbet i sin ensamhet! Helgen var mysig tyckte jag och Atti som hade våran favoritmänniska här
Frågan är vems hon är 
Ha en fin dag! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God Morgon måndag!
Minus 9,1 grad ute hutter hutter.Det blir till att elda lite grann.
Katterna har nyss ätit frukost och ligger nu och sover igen ska väl se till att få lite gröt i min mage .
Stolt ägare till tre La permer

Godmorgon. Fick inte sova inatt heller, jag älskar mina grannar
Idag ska jag hjälpa mamma lite, hon ska flytta snart.
Sen ska jag till flyget och kika. Var alldeles för länge sedan man flög. Det är inte bra att ha två dyra hobbyn.
Katterna ligger och myser i solen.
Ha en bra dag.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Sitter just nu på en mysig frukostbuffe med sambon. Bra början på dagen :)
Witches don't get mad, they get even.
God morgon.Efter en natt med konstiga drömmar om människor som gick ut på isen fastän den brast under dem,ska jag ut och tvätta kattfiltar.Blir bara en mugg kaffe först för att svepa bort den märkliga drömmen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#4 Undar om det är något i luften jag har drömt en massa konstigt i natt.
Stolt ägare till tre La permer
#5 Mari också!!Hmmm,så det återstår att se.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Precis hemkommen från sjukhuset, har gjort en lapraskopi idag och lyckligtvis hittar de inget konstigt i min mage men samtidigt undrar jag ju vad som gör ont.
Är sjukt groggy just nu och rejält trött men är nerkrupen i soffan.
ha en bra dag! Jag lever länge på den här helgen så jag är på riktigt gott humör trots smärtan efter op.

Kallt, kallt och funderar på om jag är riktig som att mig på tåget mot Stockholm inatt. Hur är det egentligen i Stockholm imorgon.
Varning 2 på SMHI för en massa snö och jag skall bo på ett hotell som jag måste åka buss till.
Hmm.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
här stormar det idag men du har väl redan nått fram till stockholm… hoppas tågen går hem igen i eftermiddag /kväll