Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: god-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1117 ggr
flashie
0

Nu har vi fått tillökning!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi äntligen fått tillökning i familjen.

Tidigare hade vi våran älskade Chloe, nu tyckte vi att det var dags för henne att få lite sällskap om dagarna när vi jobbar.

Igår hämtade vi hem denna underbara lilla krabat… Uppfödaren är Mona2 här på iFokus.

Vi har dock inte bestämt helt vad vi ska kalla honom för ännu, vi vill ha ett namn som passar till Chloe och gärna lite rockigt o tufft. Ett förslag vi har är Ozzy men tar gärna emot fler om ni tycker att han "ser ut" att heta något…

noir
0

Pixel!
Själv vill jag ha en liten Pixel :)

[Wideudde]
0

han ser ut som en Joel. :)

[Wideudde]
0

eller Juhani (:

Mona22
0

Ozzy är ett bra namn till honomSkrattande Ozzy och Chloe.

#1 Pixel är väl inget killnamnFlört våran blåskp kallas ju det.

Eine
0

#4 haha,precis som min Silly(Silvery Moon), alla trodde han var tjej.Det är han absolut inte.

Men va 17,i Frankrike kan en kille heta Marie..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
0

¤5 jo det är ju santSkrattande

noir
0

vet både honor och hanar som heter Pixel! :)
det är ett namn som typ Charlie

Pus-
0

Gratulerer med ny katt Kyss Har ingen forslag til navn, er elendig på det. Men Ozzy er kult!

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

flashie
0

Ja, som vi känner så är han nog en Ozzy, men i morgon kommer sonen hem så får vi se vad han säger, han ska ju få va med o bestämma han me :)

Han är i alla fall helt underbar den lilla killen, otroligt framåt och hur gosig som helst!!! Och det går bara bättre och bättre med Chloe också, nu går dom fram o nosar lite försiktigt på varandra utan att fräsa…

Trollhassel
0

Lemmy, Stanley, Jovi…det finns massa fina rockiga namn. Finns säkert ett som passar som handen i handsken. Känner 3 katter som heter Ozzy..och två hundar :D Det är fint.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

PetrasLova
0

jag tycker han ser ut som en Harley :)JÄTTE fin är han.

nakenkatt
0

Sålde för ett tag sedan min sista unge i hårdrockskullen,som min hårdrocksälskande dotter döpt.Han heter Black sabbath,såldes av en familj som gillade hårdrock så namnet vart som väntat ozzy.också min dotters hund heter ozzy en amstaff stafford blandning.

flashie
0

Som det verkar idag så gillar sonen Ozzy också…han vart sååå himla glad idag när han kom hem och tyckte han va så så så söt!!! Skrattande

Nu leker Chloe och "Ozzy" för fullt här hemma så de här kommer verkligen bli toppen!!!

Mona22
0

#13 vad roligt att de redan leker tillsammans. det gick fortSkrattande

nakenkatt
0

Lycka till med ozzy.