Rikku söker en vän!!!
Det här är Rikku, hon fyllde fyra månader.
Vi är en familj på tre, min son är tio år gammal. Vi bor i en lägenhet i Sollentuna utanför Stockholm. Rikku är vår första orientalska katt. Vi älskar henne, så mycket att hon nästan blir bortskämd av oss. Vi tar henne med oss överallt så mycket vi kan. Hon är en jättegullig, lekfull och glad katt. Du kan ser henens website på rikku2010.daportfolio.com
Vi tillbringar mycket tid med henne, eftersom jag jobbar som frilans hemifrån. Men jag märker att Rikku behöver en vän av sin egen sort också. Därför söker jag nu med ljus och lykta efter en oriental eller eventuellt en cornish rex som kan få flytta hit och bli Rikkus bästa vän.
Hör gärna av dig till mig om din katt behöver omplacering eller ett tillfälligt hem. Det kan dock vara bra att veta att jag inte kommer att kunna betala så stora summor för katten.
Så snälla hör av er.

Hi #1, tack så mycket för svaret, men du bor lite långt bort och jag är bara intresserad av korthåriga katter. tyvärr…

Det tar under timmen att köra bil från Sollentuna till Örsundsbro.Men vill du inte ha långhårigt är det ju en annan sak.
Stolt ägare till tre La permer
Jag har en fin cornish (vuxen)som söker nytt hem!
Hör gärna av dig om du är intresserad så ska jag berätta mer!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

please contact me at lili@fubar-mc.se

Hi, thank you for posting, but we have already found a siame for our Rikku, and they are very good friends now.
Hope you will find a good home for her soon!