God morgon 2007-03-15
God morgon!
Ännu en vacker vårdag i antågande, synd att man sitter inne och jobbar och inte får vara ute och njuta.
Ha en bra dag!
Ha jag har ledigt, men det är kanske inte så roligt då jag inte orkar för höftens skull köra reservbussen längre. Min ordinarie buss är på verkstad hela veckan. Men ska försöka göra en promenad i alla fall. Skulle låta kul va "En färdtjänstförare äker färdtjänst till jobbet för att köra färdtjänst". Sköt er
Morrn morrn! Det var riktigt hemskt att lämna Fuffens imorse. Han var gosigare än någonsin! I vanliga fall när jag går upp så här tidigt (halv sex…) så ligger han och snusar under täcket tillsammans med sambon. Men icke så idag.
God morgon. I dag har jag förmånen att arbeta ute. Härligt en sådan här dag. Ha det bra nu alla.

God morgon!!
Idag vaknade jag och var otroligt pigg! Måste varit gårdagens väder och stavgång som gjorde susen! man blir så glad och pigg när det börjar bli vår!
Ikväll ska jag kela lite extra med Mistie, då hon ska in för kastrering imorn. Hon är ju så himla liten! Men jag är säker på att allt kommer gå bra! Hon blir väl förhoppningsvis lite lugnare i sig själv efteråt…
Ha en alldeles underbar dag allihopa! Och ni uppe i norr som kanske inte ännu har fått denna underbara vår, va inte ledsna! Ni har ju nåt otroligt skönt att se fram emot!
God morgon och sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Leffe: Åh vad jag skrattade när jag läste din kommentar!
La_Joz: Tack för omtanken men jag VILL verkligen ha grön gräsmatta och värme NU! :)
Nyss beställde jag badrumsinredningen till badrummet, tredje gången gillt. Vi renoverade förra året men två gånger fick vi besked ca 2 v efter utlovat leveransdatum fick vi beskedet att inredningen slutat tillverkats! *morr* Nu har vi beställt från annat företag och annan leverantör så om allt går i lås så kommer det om en veckan och sen får vi det monterat. Vågar inte tro på det förrän det är på plats! Då får jag äntligen avslut på EN sak bland alla. ;)
Ha en alldeles superfin dag allihop!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
God natt säjer jag. Haft en jobbig dag i dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld