Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 647 ggr
MonicaLagerquist
0

God morgon LÖRDAG

God Morgon Solen skiner och det är väldigt frostigt ute.Hade glömt att ta in mer kattmat så jag har varit ut en sväng till syrummet och hämtat in det. Jag köper numera stora burkar mjau på Grangården i hela flak och tar in ett par tre burkar åt gången eftersom att jag inte har någon bra förvaring åt dem inne.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
0

God morgon.Kallt ute frostig gräsmatta.Ledig Lördag och inte så mycket på programmet,det blir nog en del virkning tror jag.Nu är det grisar på gång söta rosa julgrisar,en härlig brasa brinner i spisen till katternas förtjustning.Hoppas alla får en trevlig helg.

Leffe
0

Verkar vara en fin dag ute. I eftermiddag ska jag bort på middag. Så jag vet vad jag har att göra. För övrigt är det lugna gatan. Katterna ligger i solen och slöar.

Sköt om er

Eine
0

God eftermiddag.Har matat kattungar hela förmiddagen känns det som.Några vill ha det som bjuds ,och ett par tar inget annat än mammamat.Det gäller att orka kladda och ha tålamod.Alla fick en liten genomgång av klor och öron och träningspussning när jag ändå höll påGlad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ulricah
0

God eftermiddag! Har varit på min första kattutställning Glad

Missade alla cornishar dock eftersom jag nojjade över matvägrande katt. Men många andra fina kissar.

Vi fick ett smakprov från RC med oss hem och min lilla matvägrare fick faktiskt i sig en tesked och sen några torra av bara farten.

#3 det låter lite som här, fast mina är 5 och 6 månader och borde veta bättre, jag trugar och lockar Pixie med godsaker och då kommer den andra som ett skott och vill ha allt Glad

noir
0

Idag har jag firat min födelsedag med släkten, kissen fick följa med, gick utmärkt, gjorde mitt rum kattvänligt med alla hennes vavorit möbler som tunnel, klöspelare, mat och filt.
Hade ett kompost galler och det kissnar strosa förbi och nosa och små fräste lite sen var det bra…