Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 1308 ggr
flashie
0

SÖKES Cornish kisse

Jag och min familj är ute efter att skaffa en liten Cornish till, vi har redan en liten tjej på drygt ett år och vi anser att hon behöver sällskap…

Är det någon som har en liten sötnos till salu som är leveransklar??

Eine
0

Det är nog du som ringde mig idag?Ja,jag har inga leveransklara på studs,men om ca 8 veckor.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

flashie
0

Ja det kan mycket väl vara mig du har pratat med, jag har ringt runt lite. Är det så att jag inte hittar någon sötnos nu så hör jag nog av mig lite senare till dig. Är ju dock ledig ett tag nu så det skulle passa så bra, men det verkar svårt att hitta någon så snabbt.

Mona22
0

Jag har 3 leveransklara killar hemma.Hör av dig om du vill veta merGlad

Eine
0

#2 jag kan verkligen rekommendera Mona2:.s

kattungar! Superläckra ,och genomtrevlig uppfödare!

flashie
0

ja, va in på hennes hemsida och dom såg supersöta ut allihopa!!! Men hon åkte iväg till jobbet nu så jag får inte tag i henne :( Hade velat åka och kolla på sötnosarna…

flashie
0

Hejsan

Tänkte bara meddela att en underbar liten kille nu har flyttat hem hit. En av Mona2:s små killar blev det.

Just nu knallar han runt här hemma och undersöker och verkar väldigt frammåt. Chloe verkar lite skeptisk och fräser o morrar men det blir nog bättre.

Kram på er alla

MonicaLagerquist
0

Grattis till nykillen.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

Varmaste grattis och lycka till med sötnosen!

RacerDonnans
0

Grattis, ibland går det fort att hitta sin kisse och ibland tar det lite längre tid.
Skönt att du hittat en di fastnat för nu när du hade extra tid att introducera nykomlingen.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.