Västsvenska 6-7/11 Göteborg
Det ser ut som om att vi kommer att göra ett besök i Göteborg och ställa ut.Vet inte ännu om det blir en eller två dagar och vilka katter som ska med.Ska se till att bestämma mig ikväll.
Stolt ägare till tre La permer

Åh så roligt!
Det är en riktigt bra utställning!
Jag ska dit både lördag och söndag, lilleman båda dagarna och huskatten söndag!
Twiggie kommer ner och hälsar på antaglign och jag vet att Steph ska dit också för hon ska plåga mig hela helgen :D

Ja det ska bli så skoj.Det är roligt att ställa ut lite längre bort eftersom att man då får träffa lite andra människor och katter.Två av mig uppfödda katter kommer från Helsingborg och ställer också.Troligen kommer jag att ha Q och Tom med mig.
Stolt ägare till tre La permer
#2 Lycka till Monica.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Japp, Steph kommer definitivt för att plåga sin "assistentelev" 
Zoé däremot försöker göra allt hon bara kan för att stanna hemma… hon förbli sådär lagom inte så pälsad efter sommaren…

#4 Jag har det motsatta problemet och skickade in en sen anmälan på Juno idag!
Så jag tar alltså med mig Poker klass 12 grupp 2, och Juno klass 5 grupp 1 samt min HCL i seniorklassen 

#5 Ska försöka med två timmar om dan i kylskåpet 

Jag har anmält min Molly, så kommer hennes brorsa Mau också. Ser fram emot denna utställning, många bra domare, bra arrangerad och så blir det massa trevliga människor. = )

#7 Yeeey! Bra att du tog ditt förnuft till fånga ;)

Idag kom domarfördelningen och jag är nöjd!
Poker fick Fabio Brambilla på lördagen och Ad de Bruin på söndagen!
Huskatten fick Hannah Jensen på lördagen och Gianfranco Mantovani på söndagen!
Junofisan får stanna hemma.

#9 ja inte kan du vara annat än nöjd ju!!!
kan vi byta….? 
Ja… som sagt jag kommer i egenskap av uppfödare till deltagande kisse 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Och i egenskap av vindrickar sällskap! Ej att förglömma!

Steph, det kommer icke på fråga! Mohahaha! ;)
Nu är det inte långt kvar tills vi ses allihopa :-)

Woho!
Gud så jag har sett fram emot den här utställningen! Ska bli så roligt verkligen! Håller på att försöka lära mig vad alla EMS koder står för… Färgerna har jag koll på men mönstren… Hjälp!
Som sagt så ska jag lära mig gå assistent och Steph ska hjälpa mig! Jag kommer få bära allt från fluff till rex så det här ska bli skitkul! :)
Syns i helgen! :D
Jag ska åka och titta på lördag. Ska bli roligt att titta på fina katter:)
Jag har aldrig varit på kattutställning så jag tänkte åka ochj titta lite när det nu är i stan.
Men vilken dag är bäst för att titta på cornishar?
Och vilka tider är utställningen, på hemsidan står bara datum?

Jag tror utställningen öppnar för besökare från kl 10, det brukar vara standard.
Jag vet att det är många cornishar båda dagarna men det är nog flest på lördagen! :)