Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 903 ggr
EvaG
0

God morgon 3 nov

Höstrusk och höstmörker. Vem blir pigg av sådant väder? Inte jag i alla fall, men nu får jag sova några timmar. Jag har nu avverkat mitt arbetspass och sitter här med en kopp te för att sedan gå till sängs. Ha nu en bra dag allihopa.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon… eller inte Gråter

Jag är sjuk igen! Det är INTE ok!

Nu är jag lite lagom uppgiven. Jag skulle ju till stockholm idag!

Hoppas ni andra får en bra dag!

Atti-Pie med sin fina päls säger god morgon i alla fall!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

God Morgon

En helt vanlig grå november dag.Yngste sonen och maken ska ta upp lilla båtens motor.Båten får ligga kvar ett tag till sonen fiskar fortfarande dagligen häromdagen fick han en synnerligen ful fisk på kroken.

Stolt ägare till tre La permer

Xenomorphs
0

Godmorgon

Ja idag är det inget roligt väder alls. Det både regnar och blåser. Jag tycker t.o.m katterna var lite slöare än vanligt på morgonen.

Jag letade febrilt efter lilla nakensudden Rut och hittade henne i hallen. Stalljackan med fleecefoder hade ramlat på golvet och därinne hade en viss liten fröken kurat ihop sig och såg så nöjd och glad ut. Det är bäst att kolla så man vet var alla är innan man stänger och går till jobbet. Förmodligen ligger hon kvar där ännu  Glad.

Hoppas ni som är sjuka kryar på er under dagen, att ni som just kommit hem från jobbet får några timmars god sömn och att dagen flyter på som den skall för alla övriga.

-- Eternity is a very long time --

Salmissra
0

God morgon!

Jag är ledig ledig ledig och skall tillbringa dagen inne i min lägenhet hela dagen med katterna. Har hjälpt så mycket vänner och bekanta med så mycket det senaste och jag behöver lite egentid.

Ska fortsätta mitt burskynkessyande.. (Monica, lova att inte skratta i helgen åt det, jag är värdelös på att sy! Du kommer totalt utklassa mig i välsydda burskynken! haha Tungan ute)

Ha en bra dag allihopa!!!

Mona22
0

Möte med jobbet idag, nu hoppas jag på en förändring.

Bebisarna är 12veckor idag.

noir
0

#2 AJ med krok i fingret… jag ryser och jag ska läsa omvårdnads kurser puuuh! visserligen inte doktor jag vill bli men ändå ;D

Idag kom jag på mig själv. Det har varit så mycket senaste dagarna och i helgen och jag har glömt bort att försäkra kissen!?
Jag måste ta tag i det idag.

Men hur är det? Behöver Agria ha veterinärsbesiknings papper på en katt på 3½ år?
För isf är det jätte brottom! Försöker komma fram till dom men det verkar ta tid, suttit snart en timme :P

Salmissra
0

#6 Gå in på hemsidan och försäkra, svårare än så är det inte och du behöver inte vet.intyg.Det blir klart på 2 minuter.

noir
0

#7 tack försvar, kom precis fram och fick iprincip samma svar :D
Den ska stå på min pojkvän så han får göra det när han kommer hem till två.

Funderar lite på självrisken, hur man ska välja

zoolatri
0

God morgon!

Hemtentan lämnades in igår. Idag börjar en ny kurs i ekonomi..usch, verkligen ingenting jag finner intressant.

På lördag kommer jag och pojkvännen till göteborg för att titta på fina katter. Undrar hur många härifrån som ställer?

Eine
0

#2 Aaaaj,stackars pojke!

Goddag alla.jag kommer säkert att trötta ut er med bilder på Jaffa,men kan inte låta bliGlad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ahradia
0

#1 Men vaf*n! Nej, det är inte ok! Nu vet jag flera stycken som haft långt ihållande infektioner i kroppen. Min sambo är inne på 2 månader nu och en polare har samma sak. Antibiotikan funkar några dagar men sen kommer skiten igen!
Du får resa ner hit så får jag ha en kureringsstuga här och ta hand om alla, för jag verkar inte kunna bli smittad av vad-det-nu-än-är.
Jag hoppas innerligt att det är sista slängen för dig nu Skrikandes

#2 Aj!  Jag har gjort precis lika dant. Klappa om "offret" ordentligt.

#10 Honom är det väl inte möjligt att titta sig mätt på! Fortsätt med bilderna Kyss

Witches don't get mad, they get even.

Trollhassel
0

#2 Aaaaj! Skrikandes

Tråkigt väder ute idag. Vi tar det lugnt inne för både Julia och jag är lite småförkyld.

Bakar bröd. Gott med nybakt!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Ahradia
0

Picasso gick emot kaminen nyss när jag skulle ladda den. Han är inte längre van-färgad utan harlekin Skrattande

#12 Vilken raring!

Witches don't get mad, they get even.

lockar
0

#2 det såg inte bra ut.

#13 Tänk va fort katter kan ändra färg.

Idag har det varit tråkigt väder.

Eine
0

#12 Sötaste tjejen!!!!Kyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Trollhassel