God Morgon torsdag
Hjälp så snabbt veckorna går.Idag ska vi in till Uppsala och fixa lite ärenden plus att svärsonen ville ha lite hjälp.
Cissis mage börjar runda på sig det känns så spännande.
Ha en bra dag alla!
Stolt ägare till tre La permer

Här är brödbaket i full gång. Rågkakor blir det. Skönt att fylla frysen med lite hembakt.
För övrigt ska jag klippa klorna på grannens marsvin och träffa en kompis som bott statligt ett tag.
Ha en bra dag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Varit hemma i v-ås ett par dagar men om 40 minuter tar jag tåget till e-tuna till mina pojkvän och kisse! iiik, saknat dom så denna vecka!
Tur att mina turer till v-ås blir färre och färre. Krulltrollet hemma tycker inte om när jag är borta även om hon har sällskap med min pojkvän haha :D
Ja nu lider denna vecka också mot sitt slut,vad veckorna går fore.det är ju inte långt kvar till advent och sedan kommer julen.Är det någon som har snö?här skiner solen från en klar himmel.Jag vart också lite sugen på att fylla frysen med färskt rågbröd,tror det får bli nästa vecka,är inte så stor ide att sätta gång ngr större projekt för jobbet väntar kl 15.Ha en Trevlig Torsdag.
Är på balkongen. Solen skiner, men det är kallt. En härlig höstdag med andra ord
Redan torsdag??och november?Då får vi snart ta ner plastgranen från vinden och tända ljus överallt!Hur det ska gå med 8 kattungar och julgran vete katten….
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora