Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 574 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon tisdag 2/11

Vaknade med huvudvärk ska ta ett piller och ännu mer kaffe och hoppas att det ger med sig.

Hoppas arr ni andra mår bättre.

Stolt ägare till tre La permer

Heaven1
0

God morgon.. Har sovit så skönt och det var härligt att ha alla katter i sängen.. Saknade dem i helgen..

Vår nya kille går ihop med alla katterna, inget morr och fräs här inte..Skrattande

LykkeLii
0

#0 Krya på dig!

#1 Härligt!

Idag blir det att träna vidare på naturen, slutprov snart. Måste dock säga att naturämnet inte är min grej alls, så det blir att träna extra hårt!

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se

Mona22
0

fy vad mycket det är just nu, håller på att bryta ihop känns det som. 
Önskar bara det kunde ordna sig någongång.

Ska snart skjutsa gubben till jobbet så jag kan ta bilen. Idag ska jag med bebisarna till veteriären sen är det jobb på kvällen.

Trollhassel
0

Första natten jag sovit gott på två veckor. Skönt!

Idag ska räkor och krabbor ner i sitt akvarium och vi ska fortsätta packa upp lite saker.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

noir
0

Konstigt hur saker och ting vänder!
Igår grät jag hela eftermiddagen då jag gick reda på att två katter som står mig nära kanske skulle avlivas pga lathet. Helt friska katter men dom som tagit på sig att ta hand om dom när ägaren bor utomlands i nästan ett halvår har fått för sig att själva åka bort 2 månader

Blev helt hysterisk, katterna är kärfriska, var av den ena är gammal men det märker man verkligen inte!

Min pojkvän, Prata då med ägaren, som också blev arg över beslutet "kattvakterna" verkar vilja ta så nu ska ingen katt avlivas.
Hade annars sjävl tagit hem dom, trots allergi och letat nya hem till dom underbara katterna <3

Så idag känner jag mig gladare dels för katternas öde men även för att jag antagligen kommer börja plugga i januari. Äntligen få flytta in med min pojkvänn (sen 2 år) inom kort. Då man är förlovade vill man gärna bo ihop så gott det går.

Sen så fyller jag år idag och ska hem och duka upp för födelsedagsfika för dom som har vägarna förbi… Min 21årsdag verkar bli bra ändå, såg så mörkt ut igår!

Hoppas alla andra får en toppen dag också!

MonicaLagerquist
0

GRATTIS!
Så skönt att det löste sig för katterna.

Stolt ägare till tre La permer

noir
0

#6 tack!

Ja kommer det avlivning på menyn igen eller misskötsel så får dom med mig och göra!

Dragonrebell
0

#5 GrattisGlad. Men lite knepigt det där om att kattvakterna kan fatta beslut om avlivning i ägarnens frånvaroObestämd? Nåja, huvudsaken är att det löste sigGlad.

Här är det lugna gatan. En tvättmaskin är startad och kissarna sover.

Ha det bra allihop på siten.

Ahradia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla.

Jag städar som en vettvilling idag. Hundarna har fått för sig att fälla "all" sin päls nu lagom till att det blir kallt (?) och lillkisen har nu blivit så spänstig att han hoppar upp på köksbänken. Slut med diskslarv med andra ord.

Ha det fint alla.

Witches don't get mad, they get even.

MyTwiggs
0

# 9 Wow! Han är så fin! *partisk*

Pussa honom från mig och mamma Kisi Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Ahradia
0

#10 Visst är han! Lilla krulltrollet ^^.

Han sitter här mitt framför dataskärmen och tassar, så han säger hej tillbaka! Kyss

Witches don't get mad, they get even.

noir
0

#11 På tal om att sitta vid datorn. Min Zaffie sitter nästan jämt med mig om jag sitter vid datorn. Hon kikar på skärmen med stora ögon och när hon ser nått intressant tassar hon på skärmen.

Som när jag var inne på djurmaxi och kolla på leksaker så var jag inne på vippor. Hon älskar fjädervippor!
Utan att musen ens var i närheten så satte hon tassen på den fjädervippa som jag anser vara hennes favorit… Så roligt sammanträffande! Jag skratta och hon kurra till :)

Ulricah
0

#12 Hon ville nog säga att du skulle köpa den åt henne Glad

noir
0

#13 det tror jag med, men hon får ingen ny förens den hon har nu är obrukbar!

:P