God morgon 2007-03-14
God morgon på er. Sovit dåligt i natt pga ont i höften. Ljust ute - härligt. Sköt er nu
God morgon!
Hoppas ni får en fin dag! Här skiner solen redan!

God morgon!
Jag vaknade vid 5-tiden och var tvungen att kolla om jag hade ställt väckarklockan. Och det hade jag inte! Tur att jag kände det på mig!!
Lullan, du har ändrat din bild! Va fin han är, Findus! Man blir alltid lika fundersam när man ser en ny bild vid ett välkänt namn!
Leffe, hoppas höften ger med sig! Inte kul att ha ont, speciellt inte när det stör sömnen…
Ha en underbar dag allihopa! Nu känns det verkligen som vår!!
Gomorron allihop! Har vinkat iväg maken som åker till Cairo på konferens :) och har sonen hemma sjuk, behöll även dottern så vi fick lite sovmorgon.
Sitter och bekantar mig med min nya hem-pc men misstänker att jag inte får mycket tid till det idag. ;)
Leffe: Hoppas höften mjukar till sig under dagen och att du får en skönare sömn i natt!
Solen skiiiiner idag och takdropp - våren är i antågande även i de snöiga delarna!! ;)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
God eftermiddag.Ont i höften ja det har jag också Leffe. Går det månne i vänkretsen? Sover trångt och stilla bredvid siameshonan som håller på att förlora sina vackra ungar. Nu finns 1 kvar av 6.. Det är så hemskt och jag kan inget göra.Hoppas morgondagen ser ljusare ut.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God eftermiddag, säger jag också, eftersom klocka är över 3. Det blir inga tidigare morgnar nu när Zizi Sothöna är på friarstråt.
Eine, vad har hänt med kattungarna?
/Fiia
#4 Nej men, vad är det du säger? Vad har hänt?
Fiia, jag vet inte. De åt och mådde så fint(?) från början. Så hittade jag igår två döda ungar, i dag tre till . En är kvar och är svag. Det känns så tröstlöst…Hela orientalkullen….Inga tecken på sjukdom , ingenting..!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Så tråkigt… beklagar 

Men gud så hemskt!! Eine, jag lider verkligen med dig!! Och vad jobbigt att inte veta vad som är fel! Stackare… 

Säger som La_Joz….gud så hemskt, fruktansvärt tragiskt. Det är så man vill gråta. Hoppas att "ni" får behålla en åtminstone.