Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 595 ggr
Ahradia
0

God morgon 28e oktober

En seg start på dagen idag. Dålig sömn och ska vara på möte snart.
Sen fick jag höra att en av mina närmsta vänner är försvunnen sedan igår. Vi har gjort allt vi kunnat så nu är det att sitta och vänta och vara ute och leta.

Hoppas ni får en bättre dag med er.

Kram

Witches don't get mad, they get even.

zoolatri
0

God morgon!

Här är det hemtenta för fullt, så idag är det träsmak i baken från kontorsstolen som gäller:)

#0 vad hemskt! Är det några sppeciella omständigheter kring försvinnandet?

Ahradia
0

#1 Nej, inte egentligen. Men umgängeskretsen har satt ihop lite pusselbitar som nu verkar lite skumma. Men vi hoppas hon hör av sig under dagen och att hon bara velat vara ifred en stund eller något :/

Witches don't get mad, they get even.

zoolatri
0

#2 Det får vi hoppas.

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Jag är lättad över att veta att min lille kissy (S*My Twigg´s Kiss This-Van of Oricat) har kommit fram till slutdestination Kanada och att han mår fint. Nya ägaren älskar honom och han mår prima. En lättnadens suck! Nu är det bara en dag kvar med kattunge hemma, sen kommer det att bli paus ett tag. Jag är kluven till det!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

God Morgon.

TS-Hoppas att din vän kommer tillrätta välbehållen och kry.

Här väntar en helt vanlig torsdag en sväng in till stan och sen ska det väl eldas och städas lite.

Stolt ägare till tre La permer

noir
0

#4 aww så fin Minns att jag satt och kika på din kissar i sommras och ville ha dom allihop…

Måste börja spana på en kompis till min kisse…

Trollhassel
0

Hämtat nycklarna till lägenheten idag! *glad* Skrattande

Nu får vi börja flytta!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

zoolatri
0

#7 Grattis! Vad skoj!:D

Har ni köpt mycket nytt och roligt till lägenheten? Och blir det någon katt nu efter flytten?;)

Trollhassel
0

#8 Tack! Ja, vi har köpt ny säng och massa grejer från IKEA. Det ska bli svinkul! Vi hoppas på att det kan bli katt i framtiden när Julia lärt sig att man inte ska dra dem i öronen och Daniel har lärt sig att de inte nödvändigtvis klöser sönder soffor, kissar i sängar och river ner blommor. :D

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler