Mycket tragiskt
Rut fick inatt sina ungar och som jag trodde så var något galet..Dygn 61 och jag har inte kännt några sparkar på flera dagar..Hon har fött tillsnu tre stycken och alla är prematurer..Fattas i deras utveckling och de är alla döda..Jag har inga förhoppningar att någon ska leva nu då jag fortfarande inte känner sparkar..Hon tar det lungt och är jätteduktig men jag tycker så synd om henne..det är några kvar och de som har kommit har vägt mellan 70 och 75 gram så någonstans har det helt enkelt avstannat..Huvudsaken är att Rut mår bra och att hon inte får problem med mjölken då hon har stora tuttar..Om någon har erfarenhet av detta så kontakta mig gärna,,Just nu känns allt så tungt och tråkigt samt att man är ju fruktansvärt ledsen att min lilla rut inte får glädjen att ha en bebis…Ibland är naturen ond,,,Kanske var det inte meningen att det skulle bli denna gång…

Vad tråkigt, jag beklagar.

Åhh, så ledsamt! Beklagar verkligen, vet hur det känns!
Vad ledsen jag blir.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Det är sorgligt när det blir så här, men samtidigt så kan det vara naturens eget sätt att ta bort djur redan innan de är födda om det är något fel på.
Så tråkigt!
Sköt om dig och Rut, tänker på er!

Gud så synd!

Nej, vad synd
Så himla tråkigt när sånt här händer..
Man väntar ju & då inget blir som man tror blir man ju så lessen..
Kramar till dig & Rut…
Angående detta med mjölken, man kan åka till vetten & få en spruta så att mjölkproduktionen stoppar..
Det kan gå tillbaka av sig själv oxå, bara man kollar att de inte blir varma & röda..
//Maria

Men så tragisk! stackars Rut tycker så himla synd om henne. Massor med kramar till Rut och dig.
Hej! Jättetråkigt för både dig och Rut. Kramar från Anna & Rexarna
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan

Usch vad hemskt. Jag lider med dig och Rut. Kramar från Anne och katterna
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Stackars stackars er, så tråkigt för lilla Rut.
Säger samma…sorgligt för er båda…och med mjölken tycker jag du ska ta kontakt med vetten eller om du vet av någon som fått ungar där kanske mamman inte har mjölk så det räcker så kan Rut vara amma…Så länge hon ej sväller, blir röd, varm och irriterad ska det nog vara lugnt men bäst vore ju att få mjölken att "sina" eller vara amma till någon annas ungar…
stryke kramar till er båda…
Hoppas det är några kvar som kommer på den rätta dagen. Jag är ledsen för din skull, det är en så tråkig förlust, vet att du glatt dig så. Lilla Rutan*min* älskling!Pussa på henne och trösta henne.Ring om du vill prata.
kram
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Tack alla för det stöd vi känner..Rut mår prima och äter,dricker och är sig själv..Jag kommer att sätta in pc i förebyggande syfte och skulle någon bacill finnas så ska den bort..Jag tror att felet började runt där de ska få egna moderkakor..Jag har hela tiden kännt i hela mig en viss oro och känsla av att något är fel..Hon var extremt trött de första sex veckorna men inte feber ,flytningar eller något annat som skulle visa sjukdom men jag är säker på att det var där något klickade fel när mammakatt ska överlåta allt till moderkakorna..
Goda vänner har ringt hela dagen och berättat sina historier om vad som hänt med deras kullar då naturen har valt fel väg..Det känns skönt att kunna tala om det och få stöd för just nu känns det som att det är vi i hela världen som råkat ut för detta..Tack alla goa forumister och vänner som stöttar i denna sorgens dag..Rut verkar konstigt nog ta det bättre än jag.. 
Verkligen jättetråkigt 
Du som hade sett fram emot den här kullen så! Är jätteledsen för din skull!
//Mia

Så fruktansvärt tråkigt att det skulle bli såhär.
Men det är ju naturens gång. Tänker på er. Många kramar från oss till er.

Vad sorgligt att det blev så fel. Känner med er båda.

Beklagar verkligen!

Stackars er! 
Men vad skönt att Rut verkar ta det bra. Hon kanske är mer realistisk än vi människor, och ser det just så som alla skriver: "naturens gång"! Ta hand om er ordentligt nu! Vi är många här som tänker på er!
Känner för er. stora kramar till er samt varma känslor
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Skickar de allra varmaste kramar till er båda. Jag läste det här nu och tårarna trillar … jag förstår att du är så ledsen, du såg ju fram emot den här kullen och det här måste nog vara varje uppfödares mardröm!! Jag är glad att Rut mår bra och verkar ta det bra oxå.
Jag vet inte mer vad jag ska säga men KRAM på dig och jag är hemskt ledsen för er skull …..
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Skönt att Rut tar det så bra och fram för allt att hon mår bra, hoppas inte hon får krångla med mjölkstockning eller annat. Tänker så mycket på er
Har du känt om några finns kvar och rör sig?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Rut har fätt ut den sista och den var också död..Det var igår eftermiddag..Hon äter pc nu och är tempfri och mår nog under omständigheterna bra…Min vet tycker att det var en duktig kisse som klarade detta utan behöva snitt..Hon är en sådan liten stjärna min lilla Rut…Men tråkigt är det och allt känns konstigt idag..Allt har varit så intensivt de sista dagarna och det tar väl ett tag att landa..
Än en gång så tack alla underbara ni för stöd..

jag beklagar
#24 Vad glad jag blir av att höra att Rut mår ganska bra efter några jobbiga dagar! Pussa på henne lite extra!
jag beklagar! stackars dig och din duktiga kisse..
Skönt i allt elände att hon mår bra! kram Anna & katterna