resultat östkatten
Mina resultat Hub cats Tequila Rose CAP,Hub cats Metallica EX 1,och Hub Cats Anthrax EX 1.

Grattis.Jag för in det på din hemsida så snart jag samlat ihop mig lite.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Äsch jag har inte mycket att skryta med men är nöjd ändå. Bra och rättvisa bedömingar är viktigast tycker jag och det fick jag.
Hade två egna och en "lånekatt" med mig. Alla i grupp två … så det var lite snärjigt. Min Maony, s*Silkwave's Just Me gick precis upp i klass 11 och har egenltigen lite för lite päls för att visas där tycker jag men nu var hon anmäld och då tar vi det som träning. Hon fick Ex1 båda dagarna och det kändes rätt nära… Bedömningarna var jättefina och hon var så cool och showade på söndagen
Gobi, S*Silkwave's Sand Storm.. fick CAC på lördag och Ex2 på söndag. Ja… att pröva att förbättra en redan dåligt preparerad päls med silkesdroppar var inte en av mina bättre ideér det kan jag villig erkänna. Domaren (Mira) var väldigt tydlig med att matte misslyckats helt och hållet med prepareringen denna gång och att den är superviktig för rexarna. Jag håller med… och skäms…
Lille lånekatten S*Änglarnas Nothing Else Matters var en helt underbar bekantskap. Efter två dygn är jag helt kär i katten och mina öron har söta sugmärken… Nåja Han har superfin päls också och underbar profil. Han knyckte helt rättvist BIVen både lördag och söndag och på lördagen blev han NOM också med en röst i panel.
Äsch jag har inte mycket att skryta med men är nöjd ändå. Bra och rättvisa bedömingar är viktigast tycker jag och det fick jag.
Hade två egna och en "lånekatt" med mig. Alla i grupp två … så det var lite snärjigt. Min Maony, s*Silkwave's Just Me gick precis upp i klass 11 och har egenltigen lite för lite päls för att visas där tycker jag men nu var hon anmäld och då tar vi det som träning. Hon fick Ex1 båda dagarna och det kändes rätt nära… Bedömningarna var jättefina och hon var så cool och showade på söndagen
Gobi, S*Silkwave's Sand Storm.. fick CAC på lördag och Ex2 på söndag. Ja… att pröva att förbättra en redan dåligt preparerad päls med silkesdroppar var inte en av mina bättre ideér det kan jag villig erkänna. Domaren (Mira) var väldigt tydlig med att matte misslyckats helt och hållet med prepareringen denna gång och att den är superviktig för rexarna. Jag håller med… och skäms…
Lille lånekatten S*Änglarnas Nothing Else Matters var en helt underbar bekantskap. Efter två dygn är jag helt kär i katten och mina öron har söta sugmärken… Nåja Han har superfin päls också och underbar profil. Han knyckte helt rättvist BIVen både lördag och söndag och på lördagen blev han NOM också med en röst i panel.
S*Gosehjärtats Doris fick sitt tredje cert och blev Champion 
Grattis till henne och matte Cilla säger vällingmatte 
Grattis! Vi kunde inte komma eftersom Zoopan löper, Zingo förväntas para henne men kissar istället och jag själv har lunginflammation. Jättesynd att vi inte hade möjlighet, men grattis till fina resultet!
Anki, nu börjar jag bli bitter över att vi aldrig ses! Hahaha! Det är vansinnigt att det alltid är meningen men aldrig händer!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Grattis till fina resultat..

Grattis till resultaten!!
Jag har också fått veta att SW´08 GIP S*Axioms Freaky Fläder blev BIS hankastrar på lördagen :D
#6 Ja jag håller med - Detta börjar nästan bli löjligt
För eller senare måste vi ju vara på samma ställe samtidigt!
#8 Ja, han är så himla vacker den katten 
Hej alla!
Superkul i Norrköping med mycket trevligt sällskap. Freaky blev BIS som står här ovan :-) Han har världens stoltaste matte här hemma. Nu laddar vi för VK i november, efter det är det paus tills nästa år.
Hoppas vi ses allihopa på VK :-)
Ett försenat grattis till dig veronica och din fina kisse.Agnetha Hub cats.
Tack så mycket Agnetha :-)
Hur har ni det? Har inte sett dig på evigheter… Kommer kanske på VK?