Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 781 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon Måndag 25/10

Hostar igen och det hade jag inte alls med i min planering.

I min planering stod överst på dagens lista att titta på Cissis hallonröda tuttar.Nog är de ljusrosa men jag hade velat ha de riktigt röda så att jag var helt säker men man kan ju inte få allt här i världen.

Om en stund när blien laddat på lite värme blir det en

sväng in till stan.

-Följetongen badrums läckage fortsätter så vi måste in till rörmokaren för 3-deje gången.

Sen ska det väl handlas lite kan jag tänka mig.

Hoppas att ni har det lite varmare,här är det minus 4 grader.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag har haft ännu en lätt ångestfylld natt men vaknade av att min underbara amerikanska bullmamma ringde och muntrade upp mig… dock klockan 7 på morgonen… Det spelar ingen roll när hon ringer när hon ringer för att få mig på gott humör Kyss

Idag ska Kissy och kicken in till veterinären för lite vaccinationer och besiktningar. Snart är det inga lillkatter kvar här hemma…

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

nakenkatt
0

Hejsan och god morgon eller god förmiddag.Vaknade imorse med ont i halsen så jag tror det planerade bullbaket får vara idag.Så det får väl bli virknålen idag också.Ska stå på en julmarknad i kyrkan och sälja.Det är så mysigt med julmarknader tycker jag,man får liksom en försmak av julen sådär i slutet på november.Och sedan kaffet med lussekatten är heller inte dumt.Ha en bra Måndag allihopa.

Trollhassel
0

Jag mår betydligt bättre idag än igår. Vaknade i natt med hög feber, men det var väl den som jagade bort viruset för nu är jag på bättringsvägen. Te, te och mera te!

Packa det sista inför flytten idag. Nu ser lägenheten ut som ett bombnedslag! Denhär lägenheten har varit trevlig men på tok för liten för tre pers. Jag var ju singel när jag flyttade hit. Jaha, trång men trevlig. Nu är det bara att gå med frisk aptit mot nästa skit. Hon som flttar in här kommer säkert trivas! *snyft* Lite separationsångest.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Ahradia
0

God kväll!

Den inte så lilla Picasso har kommit igång med sin BARF riktigt duktigt nu. Imorgon är det matte som står i köket och pillar med att portionera upp måltider för månaden. Riktigt långtråkigt men man har igen det många gånger om.
Med mig kunde det väl vara bättre ställt. Sömnen bråkar och att öka dosen sömnpiller är inget alternativ. Sen börjar det lida mot den tiden av året som gör saknaden efter mamma ännu lite jobbigare.
Men men, skall inte vara jobbigt utlämnande här.
Skall bli lite pälsuppdatering på lillkisen snart. Jag har ingen koll på standarder direkt men jag tycker han ser fabulös ut redan ;)

Ha det fint alla!

Witches don't get mad, they get even.

Salmissra
0

Likaså med Poker! Herregusingen vilken bra päls han har som så liten!

Jättekul :) Hoppas brorsan mår bra och sätter hundarna på plats ;)

Ahradia
0

#5 Va kul! Jag får nog sätta mig in i dethär med utställningar… Och skaffa körkort :P

Hundarna börjar nog bli gråhåriga i förtid redan haha  ;)

Witches don't get mad, they get even.

Salmissra
0

#5 Nä det tycker jag inte! haha, få så snygg konkurens vet jag inte jag vill ha! ;) Jo, skämt och sido! Do it! :D