God morgon 22!
Snö! Härligt!
Skulle dock haklarat mig utan det någon månad till så det kan bli vinter på riktigt. Dethär är ju bara förrätten.
Idag hoppas jag på att kunna ha tvättstugan 07.00- 21.00. Skönt att hinna tvätta allt innan flytten så man slipper börja med det.
Ha en bra fredag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Här är det också vitt på marken.Inget jag är direkt glad över.Vi måste in en sväng till stan idag med.Vi har vattenläcka i badrummet och igår hade vi två kopplingar med oss in till rörmokaren och bad om att få två likadana.Gissa om vi fick fel eller inte.
Sen ska det väl fredagsstädas och ikväll kommer dett kattfolk på nosa gosa besök och fungerar det idag så får vi se hur det går framöver.
Stolt ägare till tre La permer
Vi hade vindar med orkanstyrka och regn i GBG i natt. En stor gren på ett av träden bredvid vårt hus brakade ner på gatan. På morgonen hade vi kraftiga hagelskurar också. Man kan väl utan att överdriva säga att vädret var lite extremt under kvällen/natten, men just nu ser jag lite solsken bakom molnen.
Jag har ett barn som är ute på hajk…skall försöka lokalisera henne i eftermiddag. De kunde ju ha valt en annan dag på året än just precis nu tycker man…
Helgen närmar sig med…hmmm…"storm"steg…hehehe.
-- Eternity is a very long time --
Ojoj, här har det fallit snö med! med solen är med iallafall.
ska iväg till ICA och köpa honung, min hals blev lite sjuk under natten, kan vara för att vi har så många nya barn på förskolan och under veckan har flera barn ringts in som sjuka. sambon är sjuk med. Det blir te i sängen idag.
#0 - jag gjorde samma sak, tvätta innan flytten (: fruktansvärt skönt.
Dock köpte jag en tvättmaskin sen, aldrig mer tvättstuga!
# 2 - dålig tajming av hajk!
Ligger lite snö där ute, när sambon åkte till jobbet imorse så var det massa snö som föll. kissen tyckte det var spännande att kika på :)
Morrn! Vaknade på rätt sida… kan man säga…. 
Hehehehehe
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com